Főoldal > mozgas > 6 tuti app, ami mozgásban tart

6 tuti app, ami mozgásban tart

appedzésmozgásokostelefonsporttelefon
0 0

Írta:

Manapság már mindenre találsz egy hasznos appot: a ciklusod mérésére, lépés-, kalóriaszámlálásra, és persze rengeteg edzéssel kapcsolatos is van, próbálj ki néhányat!

Számos olyan applikáció létezik, amik erősítenek, ha éppen nincsen a közeledben egy edző, nem találtál a Youtube-on semmilyen neked megfelelő edzést, vagy nincs lehetőséged elmenni edzőterembe. Számos app segít abban, hogy ha nagyon elfoglalt vagy, de mégis szeretnél a tornára egy kis időt szánni, akár szokássá is tudd alakítani.

Némelyik könnyebb, van amelyik nehezebb a nehézségi szint tekintetében, és van, ami a szokásos 30 napos kihívásban hisz. Egy biztos, ha egyszer elkezded, nem bírod abbahagyni, és hiányozni fog, ha nem volt meg a reggeli frissítő vagy az esti levezetőnek szánt mozgás!

Burn fat workouts

Miután megadtad a szükséges adatokat (súly magasság, cél kiló elérése), beállíthatod, hogy mennyi ideig tartson az adott gyakorlat, valamint a bemutató feladat. Több program közül is választhatsz: alap program, 7 perces edzés, 16 és 21 napos zsírégető tréning.
Megnézheted részletesen ezeket, mielőtt belevágsz a kemény munkába, és persze te is készíthetsz magadnak külön programot. Elég hatásos, ha nagyon régóta kihagytad az edzéseket és nem mozogtál már egy ideje, akkor még az alapnak elnevezett edzésterv is meg fog izzasztani.

Letöltheted itt. 

Female hard workouts

Kinézete csajos, egyszerű kezelni. Értesítéseket állíthatsz be, megnézheted a gyakorlatokat is. A napi tornát random adja a program. Érdemes kipróbálni annak, aki nem nagyon mozog, ugyanis izzasztó tud lenni, az első hónapban mindenképp. A legtöbb gyakorlat az erősítésre fókuszál, de minden nap rövid idő alatt, 15-20 perc alatt el tudod végezni a gyakorlatokat. Ha emellett eljársz még mondjuk futni is, a bikinitest elérése hamarabb eljön, mint gondolnád!

Letöltheted itt. 

Lose weight

A Lise Weight app is a 30 napos rítusban hisz. Minden 4. napot pihenőnapnak kiáltotta ki. Így amikor elkezded használni, látod, hogy hol tartasz. Bemutatja a gyakorlatokat, amiket az első nap 10 perc alatt el tudsz végezni! Néhány másodperccel növeli a gyakorlatok idejét napról napra. Ezt az appot – bár szintén a legfontosabb gyakorlatokat helyezi előtérbe -, a kezdőknek ajánljuk, mert akik már edzettebbek, könnyűnek fogják találni.

Letöltheted itt. 

27903433 - fitness, home, technology and diet concept - smiling teenage girl doing push-ups and looking at tablet pc computer at home

30 napos fitneszkihívás

Itt külön kiválaszthatod már az elején, hogy mire szeretnél ráerősíteni: teljes testre, fenékre, karra, lábra vagy hasra. Az applikáció használata során velünk van egy virtuális edző, aki segít a gyakorlatok helyes elvégzésében, így garantált, hogy nem rontod el őket és nagy hatékonysággal erősítheted a tested.

Letöltheted itt. 

Female Spartan

A Female Spartan is a gyakorlatok és programok bemutatásával kezdi. Komplexebb gyakorlatok is vannak benne, és a bemutatók alatt azt is megtudod, hogy milyen izmokra hat az adott feladat. Választhatsz szűrőt is a szintek és izmok kiválasztásához. Az ingyenes verzióban négy 25-26 perces program található, ezek egytől egyik átmozgatják a testet. Ha irodai munkát végzel és egész nap a gép előtt görnyedsz, kifejezetten ajánljuk ezt az appot.

Letöltheted itt. 

30 days plank challange 

A plankről valószínűleg már rengeteg hallhattál, nagyon jól erősít, legtöbb izmod igénybe veszi, és nem kell hozzá hatalmas erőfeszítés, bárhol végezheted. Ha még kezdő vagy és alig bírsz ki 15 másodpercet, akkor ez az app kitűnő választás. Minden nap figyelmeztet (ha szeretnéd), hogy naponta néhány másodpercet (20-szal kezdi) plankelj. Így hozzászoktat a feladathoz, és fokozatosan emeli az időtartamot, így fejleszt: a 30. nap végére már több percig is tudod majd tartani a planket.

Letöltheted itt. 

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában