6 pofonegyszerű gyakorlat a szexi lábakért

combkerékpárlábmozgásstepaerobikvádli
0 0

Írta:

Tudtad, hogy a férfiak fele nem a nők dekoltázsát vagy arcát, hanem a lábait nézi meg először? Nyáron ráadásul még inkább szem előtt vannak a lábaid, hiszen ahogy megy felfelé a hőmérő higanyszála, úgy lesznek egyre rövidebbek a ruhák – hozd minél hamarabb formába a combodat és a vádlidat! A Wellnesscafe ehhez ad most tippeket! […]

Tudtad, hogy a férfiak fele nem a nők dekoltázsát vagy arcát, hanem a lábait nézi meg először? Nyáron ráadásul még inkább szem előtt vannak a lábaid, hiszen ahogy megy felfelé a hőmérő higanyszála, úgy lesznek egyre rövidebbek a ruhák – hozd minél hamarabb formába a combodat és a vádlidat! A Wellnesscafe ehhez ad most tippeket!

Három gyakorlat a feszes combért

1. gyakorlat:
Ezzel a gyakorlattal nemcsak a combjaidat, hanem a hátsódat is feszessé varázsolhatod: fogj a kezedbe egy-egy kézisúlyzót, és állj vállszélességű terpeszbe! Ereszkedj guggolásba úgy, hogy közben végig egyenesen tartod a hátad, behúzod a hasadat és megfeszíted a hátsód izmait! Maradj így egy-két másodpercig, majd lassan emelkedj fel! Ismételd meg ezt a gyakorlatot legalább hússzor-harmincszor!

2. gyakorlat:
Egyenes háttal ülj le egy székre, mindkét kezedbe vegyél egy-egy súlyzót, a karjaidat lazán nyújtsd ki a tested mellett! Lassan emelkedj fel, de ne teljesen, a térdeid maradjanak enyhén behajlítva – pár másodpercig maradj így, majd lassan ülj vissza a székre! Próbáld ne lendületből felállni, és végig tartsd befeszítve a hasizmaidat! Ismételd meg a gyakorlatot legalább hússzor!

3. gyakorlat:
Ehhez a gyakorlathoz szükséged van egy soft ballra. Feküdj hanyatt, tedd a talpaidat a talajra, a labdát pedig helyezd a térdeid közé! Feszítsd meg a belső combizmaidat, és préseld össze a labdát annyira, amennyire csak tudod! Pár másodpercig tartsd így a labdát, majd lazíts – pihenj néhány másodpercig, majd újra nyomd össze a labdát! Ez a gyakorlat jól megdolgoztatja a combjaid belső részét, ezért ismételd meg legalább tizenötször!

0019942_1.jpg ()

Három gyakorlat a formás vádliért

1. gyakorlat
Állj váll szélességű terpeszbe, végy mindkét kezedbe egy-egy súlyzót! Egyenes háttal emelkedj lábujjhegyre, tartsd meg ezt a helyzetet egy-két másodpercig – ezután engedd le a talpadat, de ne teljesen, a sarkad ne érjen a talajhoz! Ismételd meg a gyakorlatot legalább tízszer.

2. gyakorlat
Ha emeletes házban élsz, akkor ez a neked való gyakorlat: állj rá a legalsó lépcsőfokra úgy, hogy csak a lábujjaid és a talpad első fele érintkezzen a talajjal! Engedd le a sarkad, majd állj lábujjhegyre – csinálj ebből legalább egy tizenötös sorozatot! Vigyázz: ehhez a gyakorlathoz mindenképpen csúszásgátló talpú cipőt kell viselned, különben könnyen lecsúszhat a lábad a lépcsőről!

3. gyakorlat:
Zárt lábakkal guggolj le úgy, hogy közben a sarkaid nem érintik a talajt – emelkedj fel, de ne teljesen, a térdeid maradjanak picit behajlítva. Ezután újra guggolj le, majd ismét egyenesedj ki: ismételd meg a gyakorlatot legalább ötször, de ha görcsölni kezd a vádli, picit pihentesd, és csak azután kezdd újra a guggolást!

A gyakorlatok végén ne feledkezz el a nyújtásról!

Milyen mozgásformákat érdemes még kipróbálnod?
– Stepaerobik: az aerobik steppados változata nemcsak erősíti és formálja a combokat és a feneket, de az állóképességet javítja, valamint intenzíven égeti a zsírt!
– Kerékpározás: akár a szabadban, akár a spinning teremben vagy a vízben, aqua spinning órán tekersz, egy óra alatt akár 6-700 kalóriát is elégethetsz – persze csak akkor, ha mindent beleadsz! A biciklizés elsősorban a comb- és a farizmokat erősíti, de jó hatással van a szív- és érrendszerre is!
– Tae-bo: a távol-keleti küzdősportok elemeiből és táncos lépésekből létrehozott mozgásforma könnyen megtanulható mozdulatokból áll, ezért bátran próbáld ki – javítja az állóképességet, szálkásít, ráadásul nagyon jól formálja a vádlit és a combot!
– Ugrókötelezés: ha van egy kevés ritmusérzéked, vedd elő az ugrókötelet, és szökdécselj – alaposan megdolgoztatja a vádlidat, erősíti a comb és popsi izmait!
– Power walking: az intenzív, gyors gyaloglás erősíti az alsó és belső lábizmokat, valamint a farizmokat, ráadásul csökkenti a szívbetegségek kialakulásának esélyét, és még a stressz feldolgozásában is segít!

Képek forrása: Profimédia


További cikkeink a témában