7 tuti tipp a lapos hasért

diétafogyásfogyókúragasztrohaslaposlapos hastáplálkozászsírégetés
0 0

Írta:

A lapos és izmos has egyre kívánatosabb cél, ahogy közeledik a bikiniszezon. De az is lehet, hogy egyszerűen csak ráuntál, hogy állandóan bő zsákokba kell bújtatnod magad, hogy elrejtsd a pocidat.

Bármi is az ok, a célod, hogy eltüntesd a tested közepén lerakódott zsírpárnákat, az alábbi tippekkel könnyen megvalósítható. 

Kezdd a napot grapefruittal!

Hogy már kora reggel elkezdhesd az új, lapos has programot, tankolj be a kesernyés piros grapefruitból! Magas savtartalma lassítja az emésztést, így sokáig teltségérzetet ad. Hihetetlen, de már fél grapefruit tartalmazza a napi ajánlott C-vitamin bevitel 64%-át.

Egyél több tojást!

A tojásevés a legjobb, és még mindig a legolcsóbb módja, hogy a hasi zsírpárnákkal hatékonyan harcoló fehérjét beiktasd a diétádba. A kutatások bebizonyították, hogy azok a nők, akik 2 tojást ettek reggelire, 65%-kal többet fogytak és jelentősen laposabb lett a hasuk, mint azon társaiknak, akik kihagyták ezt a remek napindító ételt. A főtt tojás a legjobb választás, de ha kihagyod a sárgáját, a fehérjéből készült rántottát is ajánljuk.

Nassolj étcsokit!

Ha édességre vágysz, csakis a magas kakaótartalmú (70% és afeletti) étcsokoládé engedélyezett. Tele van telítetlen zsírsavakkal, amelyek segítik megszabadítani a szervezetet a lerakódott hasi zsírpárnáktól. Ráadásul gazdag flavonoid antioxidánsban (3-szor annyi van benne, mint a tejcsokiban), csökkentve a vérlemezkék összetapadási készségét és szabaddá téve az artériákat. A fogyást is segíti, mert hamar telít, meglátod, a minőségi étcsokiból garantáltan nem tudsz megenni egy táblával.

Tedd le az italt!

Bár a vörösbor tényleg egészséges, de ha mindennap megiszol egy pohárkával, akkor ne lepődj meg, ha derékban egyre szűkebb lesz a nadrágod. Az alkoholfogyasztás megemeli a kortizolszintet, egyenesen a hasad tájékára küldve a zsírpárnákat.

suly2.jpg ()

Végezd állva a súlyemelést!

Akkor is maradj állva, ha az edzés során a karizomgyakorlatok következnek. Ebben a testhelyzetben a hasizmok működésbe lépnek, miközben stabilizálják a tested. A hatékonyság érdekében koncentrálj a hasizmaidra súlyemelés közben is, húzd be a pocid, de ne tartsd vissza a lélegzeted!

Iktass be hetente legalább egy kick-box edzést!

Bár a kick-box az utóbbi időben jelentősen visszaszorult az aerobiktermek kínálatában, te mégis keresd ezeket az órákat, mivel nagyszerűen égetik a hasi zsírt. Az órákon pedig olyan remek a hangulat, hogy észre se veszed, mennyi kalóriát égetsz.

Tartsd távol a stresszt!

Ne csak az idegeidet féltsd, a stressz növeli a kortizol szintjét, azért a hormonét, amely a zsírt a tested közepére küldi. Ha úgy érzed, összecsaptak a fejed felett a hullámok, lélegezz mélyeket 5 percig.

Fotó: Profimedia – Red Dot


További cikkeink a témában