Carrie Bradshaw szexi fogyókúrája

Carry BradshawfogyókúraSarah Jessica Parker
0 0

Írta:

Csakis kemény edzésmódszerének köszönheti, hogy a kemény forgatási napokon bírja energiával. Az alacsony, de vékony termetű és könnyed járású, szálkásan, de nőiesen izmos színésznőnek sikerült megtalálnia az egyensúlyt a tudatos edzés és a megfontolt táplálkozás terén. Lássuk, milyen tippeket ad azoknak, akik módszerét szeretnék követni. A diétaA legfrissebb hírek szerint Sarah Jessica Parker a Zóna-diéta […]

Csakis kemény edzésmódszerének köszönheti, hogy a kemény forgatási napokon bírja energiával. Az alacsony, de vékony termetű és könnyed járású, szálkásan, de nőiesen izmos színésznőnek sikerült megtalálnia az egyensúlyt a tudatos edzés és a megfontolt táplálkozás terén. Lássuk, milyen tippeket ad azoknak, akik módszerét szeretnék követni.

A diéta
A legfrissebb hírek szerint Sarah Jessica Parker a Zóna-diéta nagy hódolója, melynek köszönhetően bármit ehet és mégsem hízik, anyagcseréje gyors és egészséges.

A mozgásterv
Bár nem szereti a szigorú és megfeszített mozgást, Parker mindent megtesz azért, hogy karcsú maradjon. Rendszeresen jár futni, pilates-órára, sokat lépcsőzik és jógázik is.

Sarah Jessica Parker vallomása a diétáról:
Az a legjobb benne, hogy tényleg bármit ehetek. Inkább töltöm az időt a barátaimmal, minthogy azon aggódjak, hogy hány kiló vagyok. Ezerszer szívesebben megyek egy vidám hangulatú vacsorára a barátaimmal, semhogy az edzőteremben gyötörjem magam. Azt gondolom, hogy az evés mellé mindenképp kellenek a barátok és a jókedv.

A Zóna-diéta alapszabályai

  • Egyél naponta ötször: ebből legyen három főétkezés, kettő pedig a köztes, kisebb étkezés.
  • Az első rágcsálnivaló elfogyasztása délutánra, a második pedig estére, a vacsora utáni időszakra essen.
  • A délutáni étkezések között ne teljen el két óránál több idő.
  • Minden egyes étkezésnél (köztes étkezéseknél is) figyelj a tápanyagok arányára!
  • Naponta igyál meg 6-8 nagy pohár ásványvizet!
  • A diéta idején kerülendő ételek: cukor, fehér lisztből készült termékek, burgonya, répafélék, kukorica, zöldborsó, rizs, a legtöbb gabonatermék, alkohol, szénsavas, illetve koffeintartalmú italok. Tiltólistán vannak a magas cukortartalmú gyümölcsök is, például a banán, a füge, a datolya, a mazsola és a szőlő.


További cikkeink a témában