Főoldal > mozgas > Ne unatkozz a futópadon!

Ne unatkozz a futópadon!

edzésenergiafogyásfutásfutópadizomkilométermozgássportzsírégetés
0 0

Írta:

Légy őszinte! Hányszor érezted már azt, hogy nincs kedved ráállni a futópadra? Ne aggódj, nem vagy ezzel egyedül. Akad azonban néhány egyszerű tippünk, amivel könnyedén motiválhatod magad.

1. Keress egy jó alkalmazást

Számos applikáció segíthet már abban, hogy ne unatkozz a futópadon. A többségük „audio coach” funkcióval is rendelkezik, vagyis a virtuális edződ utasításaival és segítségével juthatsz el a célodig.

2. Használd a technikát

A modern futópadok és a virtuális programok segítségével akár legendás maratonok helyszínén vagy különleges környezetben is futhatsz. Így nézelődve biztosan jobban pörögnek majd a lábaid.

3. Beszélgess barátokkal

Akár a hagyományos telefonhívással, vagy az újabb megoldásokkal, de traccspartit is rendezhetsz mozgás közben. Előnyös ilyenkor a mikrofonos fülhallgató. Ügyelj, hogy ne legyél túl hangos és ne zavarj másokat edzés közben.

4. Nézz filmeket

Duplán jól jársz, ha futás közben a kedvenc sorozatod egy újabb epizódját is meglesed. Tuti, hogy a Trónok harca vagy a Stranger things kellően leköti majd a figyelmedet.

5. Használj motivációs videókat

Néha elindulni, illetve a futópadra ráállni igazán nehéz. Nézz még edzés előtt néhány motivációs videót és rögtön úgy érezheted magad, mintha Rocky Balboa lennél – akit nem lehet legyőzni (vagy legalábbis lefutni).

Young female training in gym healthy lifestyle treadmill

6. Légy kreatív

Biztos láttál már olyan futópados videót, amin valaki táncol, énekel, vagy extra trükköket mutat be. Miért ne lehetnél a következő ilyen filmecske sztárja? Vigyázz azért, ne menjen a munka rovására és ne törd össze magad.

7. Pörgesd fel az agyadat is

Hallgasd meg a kedvenc podcasted (rögzített rádióadás) újabb részét, vagy valami érdekes hangoskönyv egy-egy fejezetét. De utazás előtt felfrissítheted akár az olasz tudásodat is.

8. Élvezd a zenét

Talán a legegyszerűbb módja, hogy eltereld a figyelmedet a futópadozás monotonitásáról. Állítsd össze előre a lejátszási listát, így menet közben nem kell a zeneszámok variálásával küszködnöd.

9. Csinálj feladatos futásokat

A futópadok tökéletesen alkalmasak arra, hogy résztávos vagy piramis edzéseket végezz. Használd ki ezeket a funkciókat, így biztosan jobban pörögnek majd a kilométerek és gyorsabban telnek a másodpercek.

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában