Főoldal > mozgas > 3 elképesztően hatékony kalóriagyilkos mozdulatsor

3 elképesztően hatékony kalóriagyilkos mozdulatsor

edzésfogyásgyakorlatkalórialapos hasmozgássportsúlyzótornazsírégetés
0 0

Írta:

Csináld ezt a 3 nyújtó-erősítő gyakorlatot heti három alkalommal, máris elégettél egy csomó extra kalóriát!

Ha csak nagyon kis időd és teherbírásod van a testedzésre, ezek a gyakorlatok segíthetnek, mert nagyon hatékonyan formálják a karod, vállad, hátad, feneked, csípőd és persze az egész tested. Az edzéshez szükséged lesz egy pár 2-3 kilós súlyzóra, de ha ez nincs, nyugodtan használj ásványvizes üveget, vagy bármilyen olyan tárgyat, amit stabilan meg tudsz fogni a gyakorlat végzése közben. Minden mozdulatot egy percig csinálj, majd összesen háromszor végezd az egész sorozatot!

1. Térdelő fekvőtámasz (Amit formál: karok, hát, váll, mell)

A: Térden támaszkodva vedd fel a fekvőtámasz pozíciót. Figyelj rá, hogy a felkarod párhuzamos legyen a testeddel, ne kifelé álljon.
B: A hátizmaid segítségével egyenesítsd ki a karod, tartsd 2 másodpercig, majd engedd vissza derékszögig. A mozdulatsort 1 percen keresztül ismételd, majd lépj a következő feladatra.

2. Láthatatlan szék (Amit formál: fenék, csípő, comb)

A: A súlyzókat vedd a kezedbe, állj vállszélességű terpeszbe.
B: Kezdd el a csípőd/feneked lefelé engedni, a térded hajlítsd be. Pont úgy, mintha egy székre ülnél le. Arra vigyázz, hogy a lábujjaid ne emelkedjenek el a földtől. Tartsd 2 másodpercig, ezután pedig emelkedj vissza, majd ismételd 1 percen keresztül, aztán lépj a következő feladatra.

3. Hajlított kar (Amit formál: hát, vállak)

A: Fogd meg a súlyzókat a két kezedben, majd csípőből hajolj előre. Így a súlyzók a padló vonalával merőlegesen vannak. Húzd be a hasad.
B: Lassan hajlítsd be a könyököd, húzd fel a súlyzókat, tartsd 2 másodpercig, majd engedd vissza a kezdő pozícióba. A gyakorlatot ismét 1 percig csináld, aztán az egész ciklust ismételd még kétszer.

Fotó: Profimedia – Red Dot, Prevention


További cikkeink a témában

edzéserősítő edzés

Izmosodnál? Ezeket ne tedd!

Írta:
6 napja 0 0

Vannak, akik súlyvesztés céljából edzenek, mások az izomtömegük növelését tartják szem előtt. Nem mindegy, milyen cél lebeg előtted, hiszen annak megfelelően kell táplálkoznod és mozgásformát választanod. Ha úgy érzed, fogyni már nem szeretnél, viszont formásodni annál inkább, tartsd be tippjeinket, hogy fáradozásaid eredményt hozzanak.