Főoldal > mozgas > Ezekkel a trükkökkel kelj fel reggel edzeni!

Ezekkel a trükkökkel kelj fel reggel edzeni!

alakformálásébredésedzésmozgásreggelreggeli edzéssportsportolástestmozgástipptrükk
0 0

Írta: and

A reggeli edzés beindítja az anyagcseréd és energiával lát el egész napra. Azonban nagyon nehé

A reggeli edzés beindítja az anyagcseréd és energiával lát el egész napra. Azonban nagyon nehéz betartani az edzést és kimászni az ágyból. Ne húzd az időt addig, ameddig már nem jut idő az edzésre! Az alábbi 10 tipp segíteni fog, hogy könnyebben kelj fel.

1.    Vége a szundikálásnak! 

Nem, ne szundikálj el! Figyelj rá, hogy az edzés előtti éjszaka feküdj le időben! Jó trükk, ha az ébresztőd messzebb rakod az ágytól, így ki kell kelned az ágyból ahhoz, hogy kinyomd.

2.    Párkeresésre fel!

Ha egy baráttal együtt edzetek, az jó érv arra, hogy felkelj, hiszen valaki vár rád! Meglátod, társaságban még elvégezni is könnyebb lesz az edzést!

3.    Keress pénzt!

Csináljatok egy kis fogadást az egyik barátnőddel! Válasszátok ki a napokat, amikor edzésre kell menni. Ha az előre leszögezett időben elmész edzésre, tegyél egy előre meghatározott összeget a helyére. A játék addig tart, ameddig valaki meg nem szegi a tervet. A győztes elviszi az összes pénzt. Ha a meghatározott ideig mind a ketten betartjátok a vállaltakat, menjetek el és a pénzből ünnepeljétek meg kitartásotokat!

4.    Dolgozz előre!

Az edzőcuccok nagyon cukik és csinosak, annak érezheted magad bennük, főleg, ha nem reggel kapkodod össze őket. Előző este készítsd ki a ruhádat, töltsd fel a lejátszód, készítsd ki a vizes flakont!

5.    Légy türelmes!

Adj magadnak 10 percet! Az első 10 perc a legkritikusabb, de ne vedd el magadtól a lehetőséget! Lélegezz mélyeket és próbálj meg túllenni az első 10 percen, utána jobb lesz, mert a pulzusod megemelkedik és a vérkeringésed is gyorsul!

6.    Légy gyengéd!

A reggeli test még elég sérülékeny és időre van szüksége, hogy felébredjen. Amikor alszunk, a testünk pihen, így amikor hirtelen felkelünk, a testnek szüksége van időre, hogy hozzászokjon az éberséghez. Segíts felébredni a testednek néhány mély nagy levegővel és némi dinamikus nyújtással és bemelegítéssel az edzés előtt!

reggelisport2.jpg ()

7.    Tedd magad felelőssé!

A szociális médiumok remek lehetőséget kínálnak, használd ki! Tedd ki az oldaladra, hogy holnap edzeni mész, a barátaid látják ezt, és ha másnap nem látják az edzést a faladon, akkor véged! Használd a #nincskifogás hashtaget.

8.    Dolgozz előre a reggelivel!

Készítsd elő előző este a másnapi reggelidet! Például lehet ez mandulatej banánnal, chia maggal, aszalt gyümölcsökkel. Ha tudod előre, hogy finom, egészséges reggeli vár, könnyebben fogsz kimászni az ágyból.

9.    Légy motivált!

Tedd az egészet mókássá! Vigyél magaddal egy nagyon jó zeneválogatást! Vagy csak nézd meg a kedvenc motiváló videód és élvezd!

10.    Kérj segítséget!

Már régóta szeretnél kipróbálni egy gépet? Nem tudod, igazán mit is kéne csinálnod? Tanácstalanul kóvályogsz? Állj meg egy percre és gondold végig, miért ilyen nehéz eldöntened. Valószínűleg hamar meg fog oldódni a dolog, ha végiggondolod, de ha nem, kérj segítséget az edzőteremben lévő szakemberektől.

Fotó: Profimedia – Red Dot


További cikkeink a témában