Főoldal > #kihívás > Haskockásítás felsőfokon – ez hat!

Haskockásítás felsőfokon – ez hat!

edzésfogyáshashasizomkockás haszsírégetés
0 0

Írta:

Utolsó hetéhez érkezett az Ez hat! – 6 hét, 6 kocka program. Hogy van a hasizmod?

Kiss Geri az utolsó héten sem kímél minket, még ezt a hetet kell végigcsinálni az iránymutatásai alapján. Remélhetőleg az elmúlt hetek hasizom edzései megtették hatásukat, és már ott vannak a vágyott kockák a hasadon, zsírpárnáknak pedig nyoma sincs!

A 6. héten 6 különböző hasizomgyakorlatot kell majd megcsinálnod, ezek nehezebbek az előző hetinél. Minden gyakorlatból 20 ismétlést végezz egyszerre, és addig váltsd egymás után a gyakorlatokat, míg az edzés időtartama el nem éri a 30 percet – vagy ha úgy érzed, nem bírod tovább, akkor annyit csinálj, amennyit bírsz.

Tehát: 6 gyakorlat – 20 ismétlés – 30 percig – heti 5 alkalommal!

Íme a gyakorlatok:

1. Bicska

2. Nyújtott lábemelés lábkörzéssel

3. Térdbehúzás csípőtolással

4. Keresztbe rakott lábas hasprés

5. Pillangó hasprés lábemeléssel

6. Plank + láb behúzás

Ezzel véget ért a 6 hetes hasizomkockásító program – reméljük, hogy szerettétek, és hasznosnak tartottátok.
Ha bármikor szeretnétek újrakezdeni, akkor csak bátran, íme a 6 hét teljes programja egymás után!
1. hét
2. hét
3. hét
4. hét
5. hét

Fotó: Szilveszter Zoltán


További cikkeink a témában