Főoldal > #kihívás > Gyúrd kockásra a hasad – így csináld!

Gyúrd kockásra a hasad – így csináld!

edzésfogyáshashasizomizomkockás hasmozgászsírégetés
0 0

Írta:

Folytatódik az Ez hat! – 6 hét, 6 kocka program – ez már az ötödik hét! Ugye már alakulnak a haskockáid?

Kiss Geri egyre intenzívebb gyakorlatokat hozott, hogy a hasizmaid a célegyenesben még nagyobb terhelést kapjanak, és garantáltan megszerezhesd mind a hat haskockát, amire annyira vágytál, és amiért már eddig is annyit dolgoztál!

Továbbra is olyan gyakorlatokat kapunk, amik megdolgoztatják az egyenes hasizom felső és alsó szakaszát, illetve a ferde hasizmot is! Ezen a héten még nehezebb és még keményebb gyakorlatsort kell végigcsinálni a vágyott eredmény elérése érdekében.

Az 5. héten 6 különböző hasizomgyakorlatot kell majd megcsinálnod, ezek már nehezebbek az előző hetinél. Minden gyakorlatból 18 ismétlést végezz egyszerre, és addig váltsd egymás után a gyakorlatokat, míg az edzés időtartama el nem éri a 30 percet (vagy ha úgy érzed, nem bírod tovább, akkor annyit csinálj, amennyit bírsz).

Tehát: 6 gyakorlat – 18 ismétlés – 30 percig – heti 5 alkalommal!

Íme a gyakorlatok!

1. Felülés

2. Nyújtott lábemelés

3. Biciklis hasprés egy irányba

4. Egylábas plank

5. Bokaérintés

6. Térdbehúzás csípőtolással

Bátran fotózd le magad edzés közben, és küldd el nekünk a fotódat #ezhat hashtaggel a Facebook eseményhez – a fotót feltöltők között Scitec ajándékot sorsolunk minden héten!
Nagyon kíváncsiak vagyunk, mekkora változást érsz el az edzésprogram segítségével!

Hajrá, nyomd, mert EZ HAT!

Ha most szeretnéd elkezdeni a 6 hetes programot, akkor így csináld!
1. hét
2. hét
3. hét
4. hét

Fotó: Szilveszter Zoltán


További cikkeink a témában