Főoldal > #kihívás > Így gyúrj magadra hasizom-kockákat!

Így gyúrj magadra hasizom-kockákat!

edzéséletmódváltáshashasizomizomkockás haslapos haszsírégetés
0 0

Írta:

Folytatódik az Ez hat! – 6 hét, 6 kocka program, már harmadik hete gyúrjuk a hasizmainkat, hogy izmosak és feszesek legyenek!

Kiss Geri erre a hétre is szuper gyakorlatokat állított nekünk össze. Ezekben a gyakorlatokban az egyenes hasizom felső és alsó szakasza, illetve a ferde hasizom is kőkeményen dolgozik majd – és egyre nehezebb és keményebb gyakorlatok várnak ránk!

A 3. héten 5 különböző hasizomgyakorlatot kell majd megcsinálnod, ezek már nehezebbek az előző hetinél. Minden gyakorlatból 14 ismétlést végezz egyszerre, és addig váltsd egymás után a gyakorlatokat, míg az edzés időtartama el nem éri a 20 percet (vagy ha úgy érzed, nem bírod tovább, akkor annyit csinálj, amennyit bírsz).

Tehát: 5 gyakorlat – 14 ismétlés – 20 percig – heti 5 alkalommal!

Íme, a gyakorlatok!

1. Térdhajlítós hasprés

2. Lábtempó

3. Orosz forgás

4. Csípőtolás

5. Plank – 20 másodpercig tartsd minden körben!

Bátran fotózd le magad edzés közben, és küldd el nekünk a fotódat #ezhat hashtaggel a Facebook eseményhez – a fotót feltöltők között Scitec ajándékot sorsolunk minden héten!
Nagyon kíváncsiak vagyunk, mekkora változást érsz el az edzésprogram segítségével!

Hajrá, nyomd, mert EZ HAT!

Fotó: Szilveszter Zoltán


További cikkeink a témában