Főoldal > #kihívás > #kerekpopsi kihívás – 7. edzés

#kerekpopsi kihívás – 7. edzés

#kerekpopsialakformálásedzésfenékfenékformálásizomPéntek Enikőpopsi
0 0

Írta:

Has-popsi ZONA 2nd Ezt a gyors feladatsort egyszer egy futás után csinálta meg Enikő, de igazából akármilyen edzés után szuper megoldás, ha csak 2-3 gyors körben csinálod.

Has-popsi ZONA 2nd
Ezt a gyors feladatsort egyszer egy futás után csinálta meg Enikő, de igazából akármilyen edzés után szuper megoldás, ha csak 2-3 gyors körben csinálod. Most 5 körben ajánljuk, hogy komplett, önálló edzés legyen.
Stílusra ZONA 2nd, vagyis minden 2. feladat ugyanaz lesz – ez nehéz és hatékony, de majd meglátod. A 2-es feladattal lehet felpörgetni a feladatsort. 30 mp-10 mp-re állítsd be az időmérőt és összesen 30 körre. (6 feladat, 5 kör) 20 perces feladatsort kapunk. Nem fogsz repetáért könyörögni, az biztos! :)
A gyakorlatsorhoz egy kis méretű törölközőre van szükséged.

1. Haránt fordulás

Haránt terpeszben vagyunk, elöl lévő térd nem megy a lábujjak vonalán túl. Hát egyenes, függőleges, súlypont középen. Törölköző a törzs előtt kifeszítve, karok vízszintesen, feszesen. A pozíciót megtartva fordulunk balra és jobbra. Lábak a helyükön maradnak, először középre fordulunk széles terpeszbe, majd átfordulunk a másik irányba. Végig lenn vagyunk mélyen, dolgozik a comb, popsi, és a hasizom is feszesen tart.

Haránt fordulás

Haránt fordulás

2. Szökkenés+térdhúzás

Balra szökkenünk 2 aprót, majd a jobb térdünket húzzuk. Innen a jobb lábbal indulva jobbra szökkenünk kettőt, majd a bal térdünket húzzuk. A szökkenések nagyon gyorsak, ennek a feladatnak megvan a maga ritmikája, tempója, rá kell érezni. Amikor megállítjuk a mozdulatot (oldalra szökkenést) és eltoljuk magunkat, hogy a másik irányba szökkenjünk, akkor szépen dolgozik a popsi oldalsó része. Hasizom is végig bekapcsolódik és nagyon szuper kardió feladatról van szó, ha tényleg sikerül egy erős tempót diktálnunk.

Szökkenés+térdhúzás

Szökkenés+térdhúzás

3. Alkartámaszban lábcsúsztatás

Alkartámaszos plank a kiinduló helyzet. A törzs egyenes, csípő nem esik be. Egyik lábunk alatt kis törölköző, amit fel fogunk csúsztatni oldalra úgy, hogy a csípőt közben nem emeljük. Nagyon erős core munka ez, de a popsi oldalsó része is szépen bekapcsolódik.

Alkartámaszban lábcsúsztatás

Alkartámaszban lábcsúsztatás

4. Újra a 2-es feladat jön

5. A 3-as feladat jön másik oldalra

6. Újra a 2-es feladat jön

Ha edzenél még, itt találod a #kerekpopsi kihívás korábbi edzéseit!

6. edzés

5. edzés

4. edzés

3. edzés

2. edzés

1. edzés


További cikkeink a témában