Főoldal > dieta > 9 trükk, hogy karácsonykor se szegd meg a diétád

9 trükk, hogy karácsonykor se szegd meg a diétád

diétafogyáshízáskarácsonynassolássportsüteményünnepekzsírégetés
0 0

Írta:

Aggódsz, hogy nem tudsz ellenállni a krémes sütik és a cukorral díszített mézeskalácsok látványának? A következő trükkök betartásával garantáltan nem lesz ilyen gondod!

1. Parkolj messzire!

Az ünnepi szezonban garantáltan tele lesz mindig a parkoló, de ha mégis találnál egy, a bejárathoz közel eső helyet, inkább hagyd ki. Inkább parkolj olyan messzire, amennyire csak tudsz! A plusz gyaloglás plusz kalóriák ledolgozását is jelenti.

2. Cipekedj!

A bevásárlókocsit hagyd meg a gyerekeseknek – inkább válassz bevásárlókosarat! A bicepszedet garantáltan formázza majd az a pár plusz kiló, még akkor is, ha nem a legkényelmesebb így vásárolni.

3. Rendezz partit!

Elkerülhetetlen, hogy ne legyél pár olyan karácsonyi partiba meghívva, ahol roskadásig tele lesz az asztal csupa egészségtelen kajával! Hogy ezt elkerüld, szervezd meg a sajátodat, a vacsoraasztalt pedig rakd tele egészséges és laktató nyalánkságokkal – hidd el, népszerű lesz! Ha a parti rendezést inkább kihagynád, ajánld fel a szervezőnek, hogy készítesz pár egészséges snacket – nagyon örülni fog neki, így pedig te is jól jársz!

4. Kerüld el az alkoholt!

Hidd el, nem olyan nehéz! Önmagában egy pohár vörösbor vagy pezsgő még nem a világ vége, de a cukros koktélok és a csokis likőrök épp elég kalóriát tartalmaznak ahhoz, hogy feljebb menjen a mérleg nyelve!

5. Merj kis adagokat!

Inkább egyél keveset, mint sokat! Ha pedig továbbra is éhes vagy, kelj fel és merj még egy kis adagot magadnak – centikben fogod látni ennek a kis trükknek az eredményét!

6. Gondolkodj okosan!

Megőrülsz egy kis csokiért? Ne éheztesd magad, inkább egyél egy kicsit: persze nem a táblás tejcsokiról beszélünk, hanem néhány kocka étcsokoládéról, amelyek tele vannak antioxidánssal, valamint a cukor és a zsír is kevés bennük!

47197707 - beautiful fitness woman wearing santa hat doing exercise training arms lifting dumbbells.

7. Ne vásárolj éhesen!

Nagyon felelőtlen lenne üres gyomorral elindulni vásárolni, aztán meggondolatlanul mindent beletenni a kosaradba, amit csak megkívánsz! Ha biztosan távolt akarsz maradni az egészségtelen ételektől, mindig egyél a bevásárlás előtt – így a pénztárcád is jobban tele lesz!

8. Mindig eddz!

Bár ünnepi szezon nagyon fárasztó tud lenni, de azért mindennap van egy kis idő, amit magadra tudsz szánni, és edzeni! Ha csak 20 perc, akkor a nyújtás után kezdj olyan gyakorlatokat, amiket a jógamatracodon is könnyen el tudsz végezni, ha pedig fél órád van, akár egy otthoni tornavideót is be tudsz még kapcsolni!

9. Legyél aktív!

Ha ezek után sincs kedved a sportoláshoz, válaszd a másik a mozgás egy másik módját: építs a gyerekekkel hóembert, szánkózz, korcsolyázz, sétálj egy nagyot a közeli erdőben, vagy járd végig a környező utcákat és csodáld meg a kivilágított házakat! A lényeg, hogy élvezd a mozgást!

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában