Főoldal > dieta > 15 étel a lapos hasért

15 étel a lapos hasért

diétaétkezésfogyáshajhashasi zsírlapos hastáplálkozás
0 0

Írta:

Ezeket edd, ha szeretnél lapos hasat!

1. Uborka

Vizelethajtó, ezért nagyon jó, amikor nagyon feszül a hasad. Nagy nedvességtartalma miatt jót tesz a bőrödnek, az emésztésedet pedig a rosttartalma segíti.

2. Tojás

Nagyon sok vitamint és ásványi anyagot tartalmaz a tojás, például omega-3 zsírsavat. Alacsony a glikémiás indexe, de nagyon jó fehérjeforrás.

3. Bogyós gyümölcsök

A szeder, az áfonya, az acai bogyó és minden más bogyós gyümölcs segít abban, hogy beleférj a szűk farmerodba. Egy kutatás szerint a kék és piros színű gyümölcsöket fogyasztók hatékonyabban tudtak fogyni. E szerint ezek a színek elősegítik a fogyást.

4. Mandula

Ez a finom mag bőven tartalmaz rostot, fehérjét, de még E-vitamint is. Erős antioxidáns, sok magnézium található benne.

5. Avokádó

Káliumban, magnéziumban, folsavban és C-vitaminban kifejezetten gazdag az avokádó. Főzésre is kiváló, mert remek illata van főzés közben.

6. Spenót

Nagyon erős antioxidáns. Béta-karotinban és A-vitaminban gazdag étel. Nagyon jó rostforrás, de emellett C-, K-, E- és B6-vitaminban is gazdag. Kalciumot, vasat, magnéziumot, káliumot és cinket is tartalmaz.

7. Pulykahús

Nagyon jó forrása a fehérjének, de közben nem tartalmaz sok zsírt. Nagyon magas a vas tartalma, B-, B1-, B6-vitaminban gazdag, segít a koleszterinszintet csökkenteni, és a vérnyomásra is jó hatással van.

42730759 - assorted nuts

8. Joghurt

Jó kalciumforrás, de alacsony a glikémiás indexe. Foszforban és B-komplex vitaminokban gazdag, segíti az emésztési folyamatokat.

9. Olajos halak

A lazac, a tonhal, a pisztráng a három dobogós omega-3 zsírsav forrás. Az olajos halak nagyon sok aminosavat tartalmaznak, de zsírtartalmuk alacsony, emellett kiváló jód-, cink- és vas források.

10. Víz

Oké, technikailag nem étel, de minden diéta során nagyon fontos. A víz segít kiüríteni a szervezetből a méreganyagokat, javítja az általános egészséget, egészséges megjelenést biztosít, hidratál.

11. Almaecet

Az almaecet a lehető legjobb napkezdő. Segíti az emésztést. 10 perccel a reggeli előtt egyél meg 2 teáskanállal!

12. Mogyoróvaj és olívaolaj

Ezek jó zsírok úgy töltenek fel energiával, hogy közben nem puffasztanak fel. Próbáld ki az avokádós, olívaolajas, mogyoróvajas kenyeret, ha egy kis energiára van szükséged.

13. Sötétzöld levelű növények

Nagyon magas a rosttartalmuk, segítik az emésztést, emellett nagyon sok vasat tartalmaznak. Próbálj ki egy sötétzöld smoothie-t reggelire: spenót, gyümölcsök, almaecet mind mehet bele!

14. Savanyú káposzta

Ez a fermentált étel nagyon jó probiotikum, segít harcolni a baktériumokkal és leküzdeni az émelygést. Próbáld ki a savanyú káposztát tofuval, vagy köretként!

15. Fokhagyma, póréhagyma, hagyma

A hagymafélék jótékony baktériumokat juttatnak a hasadba. Próbáld beilleszteni a reggelidbe a hagymát, vagy este fogyassz hagymalevest!

 


További cikkeink a témában