Főoldal > dieta > 8 apró trükk, hogy tavasszal se hízz meg

8 apró trükk, hogy tavasszal se hízz meg

bikiniszezondiétaegészségegészséges ételekegészséges étrendétrendhízástavasz
0 0

Írta:

Topformában szeretnél lenni a bikiniszezonra? Már most érdemes elkezdeni a felkészülést – tippjeinkkel pedig egyszerűbb lesz tartani a súlyod, mint valaha!

1.     Fotózz!

A te kezedben is mindig ott van az okostelefon? Akkor az olyan applikációkat, mint a MyFitnessPal, a LifeSum vagy a Calorie Counter, imádni fogod! A programok lényege, hogy mindig készítesz egy fotót vagy egy bejegyzést arról, amit aznap eszel. Ezzel a módszerrel könnyen emlékeztetheted magad arra, hogy miért is kezdtél bele az életmódváltásba.

2.     Barátkozz!

Konditermes edzésekre vagy csoportos órákra célszerű a barátnőiddel együtt menni, akikkel a sportolás is sokkal könnyebben fog menni – ezt már több kutatás is bebizonyította. Az edzésekbe ráadásul egy kis egészséges versenyszellem is belefér. Így végül a te alakod is csak jobb és feszesebb lesz!

55301317 - group of sporty women doing jumping exercise

3.     Mozdulj ki!

Az időjárás egyre melegebb lesz, ezért munka után ne a TV előtt ülj, hanem tegyél egy nagy sétát és élvezd ki az napsütéses időt! Nem az a cél, hogy órákon át bolyongj, a lényeg, hogy mozdulj ki – tegyél egy kört a ház körül, látogass el a közeli parkba, vagy menj el egy kis túrára a barátaiddal. Ettől a kedved is jobb lesz és a tested is meg fogja hálálni.

4.     Vegyél több helyi terméket!

Már biztosan milliószor hallottad, hogy a sok zöldség fogyasztása elengedhetetlen a tökéletes alakhoz és az egészséges életmódhoz – mi pedig azt is javasoljuk, hogy ne a szupermarketből, hanem a piacról, helyi termelőktől válogass a szebbnél szebb hazai áruk között! A friss és vegyszermentes élelmiszerek nemcsak ásványi anyagokban és vitaminokban, hanem rostban is gazdagabbak.

5.     Emelj súlyokat!

Ha nem jársz konditerembe, már a piaci bevásárlásról való hazacipekedés is megteszi, de egy-egy testre felcsatolható súllyal csodákat tehetsz! Nem kell, hogy órákon át kocogj velük, de ha napi 10-15 percre felteszed őket és úgy végzed a napi tevékenységeidet (teregetés, mosogatás, vasalás stb.), pár héten belül szuper erős karjaid lesznek!

69381519 - woman workout in fitness gym with barbells - powerlift workout

6.     Törődj magaddal!

Nehéz heted volt és a kondi helyett másra sem vágysz, csak egy forró fürdőre? Ne akadályozzon meg semmi benne! A stressz a legegészségesebben élő emberek életét is tönkreteheti, ezért mindig hallgass a tested jelzéseire! Amennyiben inkább kihagynád az edzést, ne legyen lelkiismeret-furdalásod. De arra figyelj, hogy ne legyen belőle rendszer.

7.     Mondj le a szénsavas üdítőkről!

A szénsavas üdítők nem tesznek a szervezetednek semmilyen szívességet: csak cukorral vannak tele, arra pedig nincs szükséged, úgyhogy mondj le róluk! Az első pár alkalom biztosan nehéz lesz, de ha nem tartasz otthon semmilyen buborékos italt, egy idő után már észre sem fogod venni, hogy nem tartoznak az étrended részévé.

8.     Keress új recepteket!

Ma már annyi új gourmet blog és receptkönyv található, hogy könnyebb dolgod van, mint valaha! Keress minden héten egy olyan receptet, mely segít a súlyod megtartásában és a helyes táplálkozásban – ki tudja, lehet, hogy az új kedvenc ételedre is így fogsz rábukkanni!


További cikkeink a témában