Főoldal > dieta > Így legyen szuperlapos hasad gyorsan!

Így legyen szuperlapos hasad gyorsan!

diétafogyásfogyókúrahasi zsírkockás haslapos haszsírégetés
0 0

Írta:

Eddig egyetlen fogyókúra sem hozta meg a várva várt eredményt? Ne keseregj! Az 5 napos diéta után garantáltan lapos hasad lesz!

Hogy miért vallottál kudarcod eddig minden diétával? Valószínűleg azért, mert nem ettél elég zöldséget és gyümölcsöt!

Egy brit kutatás szerint az emberek 2/3-a nem fogyaszt eleget ezekből az ételekből, a felmérésben résztvevők közel fele pedig csak háromnaponta eszik zöldséget vagy gyümölcsöt. Az már csak hab a tortán, hogy az emberek 75 %-ának fogalma sincs arról, hogy mennyi egy átlagos zöldségadag! Megsúgjuk: három nagy felpúpozott teáskanálnyi, vagy 80 gramm – de ha ennél többet eszel, az sem gond! Napi öt teáskanálnyi adag 25%-kal csökkenti a korai elhalálozások (pl. stroke, szívroham, veseelégtelenség stb.) arányát, napi hét teáskanyálnyi pedig ezt a rizikót +50 %-kal toldja meg.

Az 5 napos diéta kulcsa abban rejlik, hogy sok zöldségből és gyümölcsből áll – nem számolgatja sem a kalóriát, sem a fehérjét sem a zsírt. A tesztek szerint négy hét alatt 3-6 centivel laposabb hasad lehet, ha hétköznaponként ehhez az étrendhez tartod magad. Hajrá!

Reggelire:

  • Smoothie recept: 100%-os gyümölcsléhez vagy tehéntejhez két darab zöldséget vagy gyümölcsöt válassz – az egészet pedig turmixold össze. Nincs szükség fehérjeporra, édesítőre sem más különlegességre.
  • Zabkása tejjel, erdei gyümölcsökkel tálalva (áfonya, ribizli, málna stb.)
  • Grillezett paradicsomkarikák gombával, babbal és teljes kiőrlésű kenyérrel
  • Görög joghurt diákcsemegével, magvakkal és gyümölcsökkel
  • Tojásrántotta spenóttal és teljes kiőrlésű kenyérrel

Ebédre:

  • Grillezett csirkemell salátával, bulgur körettel koktélparadicsommal, spenóttal, fél avokádóval és paprikával. Ízesítsd balzsamos dresszinggel vagy light majonézzel, esetleg házi készítésű ketchuppal. Desszertnek fogyassz szilvát, epret vagy valamilyen más, édes ízű gyümölcsöt.
  • Pirított édesburgonya, chilis szósszal, zöldséges köleskörettel, natúr joghurttal és grillezett csirkemellel. Desszertnek megint gyümölcsöket fogyassz!
  • Pulykamell paradicsommal, chia-maggal, fél avokádóval, mangóval és sajttal. Desszertnek görög joghurtot és mandarint fogyassz!
  • Zöldségleves sok répával és zöldséggel, csirkemellel és teljes kiőrlésű tésztával

Vacsora:

  • Grillezett steak sok zöldséggel, fehér babbal és rizzsel olívaolajjal vagy balzsamecettel leöntve
  • Reszelt paprikában panírozott lazacfilé paradicsompürével és gombakörettel. Bátran ízesítsd vöröshagymával, olívaolajjal vagy más dresszinggel.
  • Csirkemell szójaszósszal, paprikával, répával, vöröshagymával és hajdinával
  • Lecsó kókuszolajon sütve, csirkemellel és rizzsel tálalva
  • Csirkemell szeletek teljes kiőrlésű tortillába gönyölve, spenóttal és uborkával ízesítve, natúr joghurtos szósszal és reszelt sajttal sütve

63418818 - attractive young fitness person wearing smartwatch and red sportswear top lifting dumbbells. serious sporty model girl working out, doing weight training with dumbbells on grey background. close-up

Tízóraira, uzsonnára:

  • Bármilyen gyümölcs vagy zöldség
  • Bármilyen gyümölcs- vagy zöldségturmix
  • Diákcsemege vagy olajos magvak
  • Teljes kiőrlésű kenyér házi készítésű túrós körözöttel
  • Zabkása gyümölcöskkel

Édességnek:

  • Házi készítésű zabkekszek étcsokoládé darabkákkal
  • Teljes kiőrlésű gyümölcskenyér joghurttal
  • Sütőben sült alma zabpehellyel és olajos magvakkal
  • Étcsokoládéban forgatott banánszeletek
  • Teljes kiőrlésű palacsinta túróval és eperszemekkel

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában