Főoldal > dieta > Lapos has önsanyargatás nélkül!

Lapos has önsanyargatás nélkül!

étcsokoládélapos hasmagmandulaolajpisztácia
0 0

Írta:

Ha lapos hasat szeretnél anélkül, hogy koplalnod kellene, próbáld ki ezeket az ételeket, mert segítenek!

Mandula

A mandulában található telítetlen zsírsavaknak és az E-vitaminnak hála csökken a koleszterinszinted. Továbbá a mandula kitűnő növényi fehérje- és rostforrás.

Wellness Cafe tipp: Keverj össze 2 kanál mandulát és szedret cukrozatlan joghurttal. Remek nyári vacsora, de reggelinek is kitűnő választás.

Avokádó

Az avokádó szintén nagyszerű szívbarát telítetlen zsírsavforrás, valamint az összes növény közül ez a tartalmazza a legtöbb béta-szitoszterolt, mely megakadályozza a káros koleszterin felszívódását.

Wellness Cafe tipp: negyed csésze avokádót locsolj meg citromlével, sózd, borsozd, és kínálj mellé kétszersültet vagy tálald más nyers zöldségekkel.

magcikk1.jpg ()

Étcsoki

A magas kakaótartalmú étcsoki segít megóvni a szíved a különféle rendellenességektől, a stroke-tól, a 2-es típusú diabétesztől, sőt a has körüli zsírpárnák eltüntetését is elősegíti.

Wellness Cafe tipp: Olvassz fel negyed csésze étcsokit, majd öntsd rá egy tálka friss eperre.

Fenyőmagolaj

A fenyőmagolaj a legjobb növényi eredetű omega-3 zsírsavforrás. Segít megelőzni a szervezetben kialakuló gyulladásokat, valamint a stroke, a szívbetegségek és az Alzheimer-kór megelőzéséhez is hozzájárul.

Wellness Cafe tipp: Keverj el egy teáskanál fenyőmagolajat a turmixodba!

Mogyoróvaj

A természetes mogyoróvaj tele van E-vitaminnal, csontépítő magnéziummal, káliummal és immunerősítő B6 -vitaminnal.

Wellness Cafe tipp: Fél csésze főtt, teljes kiőrlésű tésztához adj hozzá néhány garnélarákot, paprikát, hagymát, és két kanál mogyoróvajjal keverd el.

magcikk2.jpg ()

Olívaolaj

Ha főzöl vagy salátát készítesz, mindenképp használj olívaolajat, hiszen tele van telítetlen zsírsavakkal, melyek csökkentik a rossz koleszterinek szintjét, míg a jó koleszterinét növeli. Minél zöldebb az olaj, annál több antioxidánst tartalmaz, ezért az olívaolajok közül is válaszd az extra szűz változatot.

Wellness Cafe tipp: Keverj össze salátalevelet, paradicsomot, paprikát, uborkát, illetve olyan zöldségeket, melyeket szeretsz, és locsold meg 2 kanál olívaolajjal.

Pisztácia

A pisztácia gazdag lutein- és zeaxantinforrás. Ez két olyan karotinoid, mely segít megóvni szemed egészségét.

Wellness Cafe tipp: Keverj össze két kanál pisztáciát fél csésze ricotta sajttal, két teáskanál mézzel és két kanál alma chips-szel.

Napraforgómag

A napraforgómag tele van E- és B-vitaminnal, mely utóbbi felveszi a küzdelmet a gyulladásokkal, ráadásul az éhséget is csillapítja.

Wellness Cafe tipp: Salátádat szórd meg két evőkanál napraforgómaggal!

 


További cikkeink a témában