Főoldal > dieta > Így hagyd abba a túlzott nassolást

Így hagyd abba a túlzott nassolást

diétaétkezésfogyáshízásnassolásrágcsálástáplálkozás
0 0

Írta:

Nagyon könnyen felszaladhat pár plusz kiló, ha mindenfélét összeeszel két étkezés között. Mutatunk 5 egyszerű stratégiát, melyek segítségével csökkentheted az extra kalóriák bevitelét.

1. Ne az első benyomás alapján vásárolj

Ha éhes vagy és elmész egy pékség előtt, a frissen kisült termékek illata megcsap, szinte természetes, hogy azokat fogod megkívánni. Az sem a legjobb, ha minden reggel habos, cukros kávéval és egy muffinnal indítod a napot. A céljaid érdekében tervezd meg előre, hogy mikor mit fogsz enni!

2. Először levesre gondolj

Egy finom tál forró, tápláló zöldségleves csillapítja az éhségérzeted és tápanyagokkal lát el. A benne lévő folyadék miatt hidratál is, alacsony zsírtartalmú, és igazán finom.

3. Rágcsálj héjas nasit

A héj kibontása feladatot ad, így kevesebbet fogsz belőle enni. Az előre bontott termékek, például a mandula, kesudió és pisztácia bontása általában nem jelent komoly feladatot, ezért végeredményben sokkal többet eszel ezekből az olajos magvakból, mintha te magad pucolnád meg őket.

4. Dobd ki az egészségteleneket

A kísértés elkerülése érdekében a legjobb, ha nem tartasz otthon fagylaltot, csokit, chipset, kekszet és egyéb süteményeket. Az ilyen ételek szortírozása az első lépés az egészségesebb és vékonyabb éned felé.

5. Légy válogatós

A szülők persze mindig panaszkodnak a válogatós gyerekek miatt, de ha szeretnéd elérni a célod, fontos, hogy odafigyelj arra, mit eszel. Ha valami nem tűnik egészségesnek, vagy túl olajosnak, zsírosnak látod, ne edd meg!

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában