Főoldal > Év edzője > 10 tuti tipp zsírégetéshez

10 tuti tipp zsírégetéshez

BiotechUSAedzésfehérjefogyásfogyókúrahormonizomszénhidrátzsírégetés
0 0

Írta:

Ha a zsírégetés a fő célod, akkor fogadd meg ezeket a tuti tanácsokat, amiket a BioTechUSA szakértője, Silye Gabriella állított össze.

Nézzünk néhány egyszerű tippet, amit sokan elrontanak a diéta során.

1. Ne koplaljunk!  Alapanyagcsere alatti kalóriabevitel tilos, mert a szervezet raktározással reagál rá és gátoljuk hosszútávon a fogyást, az ideális súly elérését.

2. Étkezzünk rendszeresen, 3-3,5 óránként, hogy elkerüljünk a rendszertelenségből adódó raktározást és folyamatosan legyen energiánk, így megakadályozható a farkaséhség miatti túlevés.

3. Elegendő fehérjebevitel (függ az edzésmennyiségtől, típustól), hogy a szervezet ne bontsa le az izomtömeged, hisz köztudott, hogy az izom magasabb energiafelhasználást eredményez.

4. Pihenj eleget (7-9 órát), mert a fáradság nemcsak megnehezíti a diéta tartását, mert édeset, egyszerű szénhidrátokat kívánunk, hanem a zsírégetés is lassul.

5. Az étkezések időzítése nagyon fontos. Az edzés előtti összetett természetes szénhidrátbevitel segíti az edzés hatékonyságát, megakadályozza a rosszulléteket, viszont például az esti edzések utáni magasabb szénhidrát visszatöltéssel megakadályozzuk a zsírbontást. Este a vacsora már csak fehérje és zöldségek legyenek.

6. Figyelj a folyadékbevitelre, ami minimum 30 ml/testtömeg kg legyen, és ehhez adódik hozzá a sport alatti folyadékvesztés és az esetleges nyári hőség miatti izzadás. De ez ne üdítőkből történjen, hanem vízzel vagy cukor és koffeinmentes gyógyteával. A 100% gyümölcsleveknek is magas a cukortartalma, a benne lévő gyümölcsök miatt.

7. Tudd, hogy mennyit és mit eszel! Érdemes rászánni egy kis időt, hogy pontosan felmérd mit ettél és mennyit, ami hízáshoz vezetett. Ezen kell módosítani, így a leghatékonyabb a végeredmény, mert minden ember szervezete más, más az anyagcserénk. Remek ingyenes tápanyag kalkulátorok vannak már. Ismerd meg a táplálékok összetételét, mert sok mindennel nem vagyunk tisztában.

8. Fogyassz zöld teát rendszeresen!

9. Minden étkezéshez egyél zöldséget!

10. Elengedhetetlen a jó zsírok fogyasztása, nemcsak a hormonrendszer működéséhez, az energiaszint stabilizálásához is, hisz csökkentik a glikémiás indexet, lassítják a szénhidrátok vércukorszint ingató hatását, stabil energiát biztosítva, de a zsírégetést is elősegítik.

Forrás: BioTechUSA


További cikkeink a témában