Főoldal > wellness > 5 tipp, hogy könnyebben indítsd a reggeleket!

5 tipp, hogy könnyebben indítsd a reggeleket!

alvásébredésébresztőenergiafáradtságkávépihenésreggelreggeli
0 0

Írta:

Nem vagy korán kelő típus és minden reggel egy kínszenvedés az ébredés? Ha az ébresztőóra hangját a pokolba kívánod, íme, néhány trükk, hogy könnyebben túléld a reggeleket!

Ha minden reggel legalább 6 szundira ébredsz, és a „csak még 5 perc” a reggeli mantráid része, itt az idő, hogy beépíts néhány egyszerű szokást a szebb reggelekért!

Számold ki a lefekvésed időpontját!

Első lépésként határozd meg, hogy mikor kell felkelned, de ne csalj! Ha tudod, hogy 7 órakor kell elindulnod, ne 6:45-re állítsd be az ébresztőt, mert azon kívül, hogy elkésel, kapkodni fogsz egész reggel. Attól függően, hogy milyen reggeli rituáléid vannak, állítsd be a telefonodon az ébresztőt, és az adott időponttól számolj vissza 7 órát: egy egészséges felnőtt szervezetnek körülbelül 7 óra alvásra van szüksége. Tehát, ha 6:15-kor kelsz, legkésőbb este 11-kor már alváshoz közeli állapotban légy!

Készítsd be előre a kávét!

Mivel reggel úgy érezheted, hogy az idő dupla, vagy inkább tripla olyan gyorsan telik, mint napközben, értékes perceket spórolhatsz, ha még este előkészíted a reggeli kávédat! Töltsd meg a kávéfőzőt vízzel, adagold bele a kávét, és készítsd be a poharadat, amibe már a mézet, vagy a cukrot helyettesítő steviát, nyírfacukrot is beletetted! Reggel már csak egy mozdulat lesz a kávéfőző elindítása, és miközben felöltözöl, a kávéd is lefő!

46598261 - woman having donut and coffee for breakfast in the bed

Készítsd ki a ruháidat!

A legtöbb időt minden bizonnyal azzal spórolhatod meg, ha már előző este átgondolod, mit szeretnél felvenni másnap! Ezzel könnyedén megelőzheted a reggeli tanácstalanságot és agonizálást, miközben az idegrendszeredet is véded. Ne felejts el tájékozódni a másnapi időjárásról sem, mert nem mindegy, hogy esős, vagy napos időhöz öltözöl. A kiegészítőkről se feledkezz meg: a nyakláncot, karkötőt, gyűrűt és fülbevalókat is hangold össze a szetteddel és előre készítsd ki!

Ébredj a kedvenc zenédre!

Ébresztőnek olyan zenét állíts be, amit szeretsz, és energiával tölt fel! Az andalító, nyugtató zenéket hagyd meg elalváshoz akkor is, ha nem vagy a hirtelen és hangos ébredések pártján, máskülönben könnyen előfordulhat, hogy tovább alszod az igazak álmát. Érdemes időről-időre cserélni az ébresztő hangokat, egyrészt azért, hogy ne und meg, másrészt azért, mert az új hangokra könnyebben reagálunk.

Reggelizz egyszerűen!

Ahhoz, hogy jól indítsd a reggeleidet, nem kell komplett villás reggelit rittyentened hajnalok hajnalán! Este gondoskodj a gyümölcsléről, facsarj, préselj levet kedvenc gyümölcseidből, és tedd be a hűtődbe. Reggel 2-3- kanál natúr zabpelyhet keverj natúr joghurtba, vagy locsold meg a gyümölcslével, és kanalazd be. Ha rántottát szeretnél reggelire, előző este ezt is előkészítheted: verd fel a tojásokat, ízesítsd, fűszerezd, így reggel már csak meg kell sütnöd!

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában

ételfájdalom

Fáj a fejed? Edd ezeket!

Írta:
tegnapelőtt 0 0

A fejfájásnak számos oka lehet, és vannak, akiknél ritkábban, másoknál gyakrabban jelentkezik. Ha te is gyakran szenvedsz ettől a tünettől, de a leleteid rendben vannak, lehet, hogy csupán néhány apróság miatt szenvedsz, amit különböző ételek fogyasztásával is orvosolni tudsz anélkül, hogy a pirulák után nyúlnál.

emésztésétel

10 étel, ami segít WC-zni

Írta:
tegnapelőtt 0 0

Senki sem szereti a dugókat, főleg ha a vastagbélben jelentkeznek. Egy hosszú utazás vagy edzés előtt fontos, hogy el tudd végezni a dolgod nyugodt körülmények között, főleg, ha idegen helyen gondjaid vannak ezzel. Ez a 10 étel segít abban, hogy könnyebben és egyszerűbben menjen a “nagydolog”.

Kövess Facebook-on!
X