Főoldal > wellness > 7 dolog, amit kerülj el az esküvőd előtt!

7 dolog, amit kerülj el az esküvőd előtt!

babesküvőnaprágógumitejtermék
0 0

Írta: and

Június 2-án újra Wellness nap! Trendmutató sportesemény csupán 600 forintért, amin neked is ott a helyed! 1. Bab A bab olyan típusú cukrot tartalmaz, amit nem képes megemészteni a szervezeted. Amikor ez a megemészthetetlen cukor eléri a vastagbelet, a baktériumok megpróbálják lebontani, és ennek eredményeképpen termelődik a gáz. Ahhoz, hogy megakadályozd a puffadást a nagy […]

Június 2-án újra Wellness nap! Trendmutató sportesemény csupán 600 forintért, amin neked is ott a helyed!

1. Bab

A bab olyan típusú cukrot tartalmaz, amit nem képes megemészteni a szervezeted. Amikor ez a megemészthetetlen cukor eléri a vastagbelet, a baktériumok megpróbálják lebontani, és ennek eredményeképpen termelődik a gáz. Ahhoz, hogy megakadályozd a puffadást a nagy nap előtt, válassz inkább olyan fehérjeforrásokat, mint a csirke vagy a hal. 

2. Mesterséges édesítőszer

Valószínűleg azt hiszed, hogy jó dolgot teszel azzal, ha mesterséges cukorral helyettesíted az igazit, azonban tévedsz. A cukoralkohol, ami gyakran előfordul a diétás üdítőkben, a cukormentes cukorkákban és a mesterséges édesítőszerekben, sok ember számára nehezen emészthető, ez pedig puffadáshoz és rossz közérzethez vezethet. Éppen ezért fogd vissza az édes (édesített és cukrozott) dolgok fogyasztását. Így könnyebbnek és energikusabbnak érzed majd magad.

3. Gyorsételek

Az esküvő tervezgetése rengeteg stresszel járhat, azonban egy zsíros pizza, egy óriási sült krumpli, vagy éppen egy csokisfánk elfogyasztása csak rövid ideig csökkenti a nyomást. Mivel a zsíros ételek lelassítják az emésztést, úgy fogod érezni, hogy kipukkad a hasad, valamint az inzulinszinted hamar lezuhan, ezért fáradt és még feszültebb leszel.

chips2.jpg ()4. Sós ételek

A sós rágcsák csak úgy etetik magukat: kettőt pislogsz és elpusztítottál egy egész zacskó chipset. A sós dolgok éppen ezért határozottan tiltólistán vannak, ha az esküvődre készülsz. Mivel a nátriumban gazdag ételek vízvisszatartást okoznak, próbálj meg napi 2300 mg alatt maradni.

5. Szénsavas italok

Lehet üdítőital, ásványvíz, energiaital, pezsgő – bármi, amiben buborék van, felejtsd el. A testedben felgyülemlett széndioxidtól ugyanis egyszerre fogod magad puffadtnak és feszültnek érezni.

6. Tejtermékek

Bár nem mindenki érzékeny a tejtermékekre, ez a leggyakrabban előforduló érzékenység, ami puffadáshoz, nemkívánatos gázokhoz és görcsökhöz vezethet. Esküvő előtt 2 héttel ezért semmiképpen ne fogyassz tejtermékeket. Egyetlen kivétel ez alól kis mennyiségben a natúr görög joghurt. A görög joghurtban található élő kultúra ugyanis elősegíti a hatékonyabb emésztést.

7. Rágógumi

Legközelebb, ha friss leheletet szeretnél, kapj be egy mentás cukorkát a rágó helyett. A rágók számos változata tartalmaz felfúvódást okozó cukoralkoholokat, valamint a rágás folyamatának következtében több levegőt nyelsz, így pedig nagy mennyiségű levegő kerül a gyomrodba.

Így segítsd a méregtelenítést és az emésztést!

4 lépés az egészségért, 4-es szám a szerencséért


További cikkeink a témában

Kövess Facebook-on!
X