7 szuper tipp, hogyan mozogj télen

diétaedzéséletmódváltásenergiafogyáshidegizommozgássporttélzsírégetés
0 0

Írta:

Semmi kedved a mínuszokban kimozdulni, inkább otthon lustálkodnál? Fogadd meg a motiváló tippjeinket és egy-kettőre fittebb leszel, mint valaha!

Gondolkodj pozitívan!

A január nemcsak a hideg időről és a mínuszokról szól, hanem az új évről is! Egy-két hónapon belül újra hordhatod a csinos kisruháidat – ahhoz pedig, hogy dögösek legyenek a lábaid benne, most kell elkezdened az edzést!

Játssz a hóban!

Már évek óta nem esett annyi hó, mint idén januárban – miért nem használod ki a csodálatos varázsát, ahelyett, hogy a lakásban kuksolnál? Ajánld fel a szomszédnak, hogy megsétáltatod a kutyusát, vagy rendezz egy nagy hócsatát a barátaiddal (átlagosan 320 kalóriát égethetsz el vele óránként)! Garantáltan meglesz a napi edzés!

Kezdj el egy téli sportot!

Órákon át a hidegben lenni fárasztó és nyomasztó, ám ha egy új, téli sportba kezdesz bele, tutira nem a hidegre fogsz figyelni! A külvárosokban már egyre több helyen oktatnak síelést és snowboard-ot (természetesen mesterséges pályán) – miért nem próbálod te is ki?

Légy kreatív!

Ha végképp nincs kedved kimozdulni, ne ülj fel az otthoni szobabiciklidre, inkább kreatívkodj egy kicsit! Szerezz be egy új fitnesz DVD-t és kapcsolj rá, vagy indítsd be a kedvenc edződ YouTube csatornáját és máris kezdődhet az edzés! Így arra sem lesz gondod, ha épp egyedül leszel otthon, hiszen egy-egy videós edzőprogram mellett nem fogsz unatkozni.

43792727 - an athletic woman watches something in the distance. she is sitting on a bench by a window in a loft gym, holding her device and listening to music.

Próbálj ki valami újat!

Új év, új kezdetek! Ennél nem is lehetne jobb alkalom kipróbálni egy új csoportos órát! Barátokat garantáltan szerzel magadnak, de még az is lehet, hogy megtalálod a számodra legjobban tetsző sportot! Próbáltad már a gyógytorna és a jóga keverékét, a BodyArt-ot? Vagy ha kicsit ütősebb sportra vágynál, a Hot Iron és a Cross Training intervall edzések is szuperek lehetnek neked!

Tűzz ki magad elé egy célt!

Mégpedig egy nagyobbat (pl. nyárig lefogyok 5 kilót) és sok kicsit (pl. minden nap edzek 30 percet). Ha a mindennapokban is a céljaidra fókuszálsz, nem lesz kedved ellustálkodni a téli hideget, és több kifogást sem fogsz keresni arra, miért nem lett bomba alakod a strandszezonra!

Dobd fel magad!

Persze nem adrenalinnal és káros energiaitalokkal, hanem inkább fókuszálj arra, ami tetszik a télben! Lehet, hogy gyűlölöd a hideg időt, de legalább több időd marad arra, hogy olyan benti dolgokat is kipróbálj, amikre nyáron nem lenne időd! A cukormentes téli italreceptjeinket bátran ajánljuk, de pár isteni salátát is készíthetsz a legütősebb téli zöldségekből!

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában

edzésizom

Ne félj a súlyzóktól, nyomjad!

Írta:
2 hete 0 0

Csinos hölgyek, nehéz súlyok – ma már egyáltalán nem szokatlan látvány, hogy a konditermekben nők emelgetik a több kilós vasakat. A kardió edzésforma helyett egyre több nő választja a súlyzós edzést a feszes, de nőiesen kerek, formás alak érdekében.