Ha ezt teszed, nem kell tartanod az ünnepi pluszkilóktól!

diétaedzésfogyásfogyókúrakalóriakarácsonyszénhidrátünnepekzsír
0 0

Írta:

A Mikulás indítja el a csoki áradattal, azt hogy lazul a gyeplő és egyre több finomságra mondunk igent.

Karácsonykor, majd Szilveszterkor tetőzik a kerekedés, ekkorra már biztosan túl leszünk a kedvenc finomságokon és minden egyes alkalommal, amikor lecsúszik egy szelet pizza vagy csokis sütemény arra gondolunk, vajon mennyi mozgás kell majd ahhoz, hogy ledolgozzuk a bevitt kalóriákat. Megmutatjuk, milyen mozgásformával oldozhatjuk fel magunkat az ünnepek alatt és néhány olyan alternatívát is, mint a csirke, hal, gyümölcs vagy egy jóleső húsleves, amely választásával máris egyszerűbb lesz megszabadulni az esetleges pluszkilóktól.


További cikkeink a témában

bicikliegészség

Így biciklizz helyesen és biztonságosan

Írta:
2 napja 0 0

Legyen szó mindennapos használatról vagy hétvégi időtöltésről, jó időben sokan pattannak biciklire. Mint minden mozgás esetében, kerékpározáskor is fontos, hogy ügyeljünk az ízületeink épségére. Sokan nem tudják, de mindez legfőképp a helyes bicikliválasztáson, illetve az ülés, a kormány és a nyereg megfelelő beállításain múlik.

aktivitásenergia

6 ok, amiért megéri sétálni

Írta:
5 napja 0 0

Igen, tudjuk, hogy a rendszeres séta segít a fogyásban, és csökkenti a szívbetegségek és a cukorbetegség kialakulásának kockázatát. Ennek a mozgásformának azonban több olyan azonnal érezhető, áldásos hatása is van, amelyre nem igazán gondoltunk eddig. Íme, 6 dolog, amiért érdemes most rögtön elindulnod sétálni!