Turbózd fel a hasizmod 3 tuti gyakorlattal!

edzéserősítő gyakorlathashasizomhasizom erősítéshasizomgyakorlatizomizomfejlesztéskockás hasmozgássporttréning
0 0

Írta:

A rövid topok és bikini ideje már itt van a nyakunkon. Nem tudod tovább rejtegetni az úszógumidat, de az izmaid erősítése és formázása segít, hogy jobban érezd magad a bőrödben. Ha az alábbi 3 gyakorlatot beépíted az edzésedbe, gyorsabban és látványosabban érhetsz el változást.

 

1. Dupla prés

Feküdj a hátadra, a kezedet és lábadat emeld felfelé 90°-os szögben!
Figyelj rá, hogy a csípőd és a vállaid maradjanak a földön! Emeld el a felsőtested a talajról és próbáld meg megérinteni a lábujjaidat!
Engedd le a lábad és kezed a talajra, amilyen lassan csak tudod! Figyelj rá, hogy legyen végig nyújtva! Végezz 4×8 ismétlést.

hasizomgyak2.jpg ()

2. Törzscsavarás

Feküdj a hátadra, a karodat tedd oldalra! Emeld fel a lábad behajlított térddel (90°-ban).
Kezdd el a gyakorlatot azzal, hogy egyik oldalra elindítod az összezárt lábad! Vigyázat, tartsd meg a padló fölött kicsivel a lábadat! Ezután lassan húzd vissza és a másik oldalra ismételd meg! A forgódnál és a térdednél 90°-os szöget zárjon be végig! 4×8 ismétlést csinálj mindkét oldalra.

hasizomgyak3.jpg ()

3. “Asztallap”

Helyezkedj el a talajon úgy, hogy a két karod legyen a vállad alatt legyen, a lábaidon pedig behajlított térddel támaszkodj. A tested legyen egyenes. Kilégzésre kezdd el a csípődet lefelé indítani, de ne tedd le a földre, tartsd meg felette!
Belégzésre indítsd el felfelé a csípőd a kezdő pozícióba! Ez egy kör, ismételd 4×8-szor!

hasizomgyak4.jpg ()

Fotók: Popsugar

 


További cikkeink a témában