Főoldal > mozgas > A leghatékonyabb mozgásformák a kidolgozott, izmos hasért

A leghatékonyabb mozgásformák a kidolgozott, izmos hasért

edzésfogyáshashasizomizomkardiokockahaslapos hassport
0 0

Írta:

A has- és deréktájék kevés nő számára nem kényes terület, szinte mindennapos csatát vívunk vele. Akár ruhát próbálunk, akár fénykép készül rólunk, szinte az az első, hogy a hasunkat vizslatjuk. De pánikra semmi ok, lehet rajta változtatni, és nem csak hasizom-gyakorlatokkal!

A hasazás nem mindenkinek megy, és – valljuk be – elég unalmas is. Persze fontos a táplálkozásra is odafigyelned, de olyan sportokat mutatunk be, amikről nem is gondolnád, hogy milyen csodás, izmos hasat varázsolnak neked rövid időn belül.

Futás

Szívesen rónád a köröket esténként, de úgy gondolod, nem éppen ez a legcélravezetőbb mozgásforma, ha izmos hasra vágysz? Tévedsz! A futás amellett, hogy átmozgatja az egész tested, és az egyik legkiválóbb kardiómozgás, még izmos hasat is varázsol. Futás közben ugyanis annyira megdolgoztatod a deréktáji részt, hogy az izmok nem csak izomlázzal, de karcsú derékkal is válaszolnak.

Hastánc

Már a nevében is benne van: “táncol a has“. Vagyis itt elsősorban a has izmai vannak megdolgoztatva. Ez a mozgásforma nem csak iszonyúan vadító, de tökéletes vonalakat is varázsol. Gondolj bele: két legyet üthetsz egy csapásra. Nem csak szuperizmos hasat, de szuperszexi táncot is villanthatsz a pasidnak.

Hulahopp

Ha nem bírod a kimerítő és fárasztó kardióedzéseket, akkor a hulahopp-karikával való edzést neked találták ki. Gyerekkorunk kedvenc játéka keményen megdolgoztatja a hasizmokat, és hihetetlenül karcsú derekat eredményez. Mára igen komoly sportággá nőtte ki magát, de a fogyni vágyók is eredményesen használják ezt a szórakoztató mozgásformát. Előnye, hogy nem kell hozzá se drága felszerelés, és bármikor bárhol edzhetsz a karikával.

Spinning

A spinning kiváló kardióedzés, ami a fogyás mellett testünk izomzatának növekedését is elősegíti. A spinning során végzett gyakorlatok oly mértékben mozgatják meg az egész testet, így a hasfalat is, hogy már néhány hét után látványos változás tapasztalható. Aki rendszeresen részt vesz az edzéseken, az nem csak a gyors fogyáson, de szuperszexi hasán is alaposan meglepődik majd.

Jóga és pilates

Ha nem bírod az ugribugrit, és inkább egy-egy nyugisabb órára van szükséged a nap végén, akkor járj rendszeresen jóga és pilates órákra. Ezek a mozgásformák nem csak az ellazulásban segítenek, de nyújtó gyakorlataik során keményen edzik a felületi és mély hasizmokat egyaránt. Így nem csak jobb tartást, de formásabb hasfalat is remélhet az, aki rendszeresen végzi a gyakorlatokat.

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában

Kövess Facebook-on!
X