Így lesz kőkemény, izmos feneked!

0 0

Írta:

A fogyás és formásodás egyaránt összetett feladat, különösen, ha egy olyan testrészről van szó, ami igencsak kényes terület.

A szexi popsi elnyerése amilyen elérhetetlen álomnak tűnik, annyira egyszerű és logikus. Csak meg kell fogadnod a tippjeinket, és a fürdőruhában sem lesz okod a szégyenre!

Kardiózz

Ha nem csak formásodni szeretnél, hanem fogyni is, akkor nem kerülheted el az izzasztó kardióedzéseket. Ennek a legegyszerűbb és legkézenfekvőbb módja, ha a futást vagy kerékpározást választod. Ráadásul a biciklizés és a spinning nem csak leolvasztja a felesleges kilókat, de ezzel egy időben elkezdi formálni is a popsit. Tökéletes választás.

Erősíts

Ha már kilóban mérhető a fogyás, és közel az áhított testsúly, még nem dőlhetsz hátra a székben. Ideje elkezdeni az erősítő gyakorlatokat. Ezek lehetnek saját testsúlyos vagy súlyzós edzések is. Ha még néhány centit le szeretnél faragni a fenekedből, akkor kis súlyokkal, viszont magas ismétlésszámmal eddz, ha pedig már csak a formásodás a cél, akkor nagy súlyokkal, kis ismétlésszámokkal érheted el a kívánt hatást.

Egyél okosan

A helyes táplálkozás már fél siker a fogyás és formásodás útján. Ha a fehér lisztet és cukrot kiiktatod az étrendedből, már néhány hét után látható lesz a változás. Sokat tehetsz az alakodért, ha kerülöd a nehéz, zsíros ételeket, sok friss zöldséget, gyümölcsöt, halat, szárnyasokat fogyasztasz. Lehetőség szerint ne egyél feldolgozott, kész, félkész, sózott ételeket, mert hiába kényelmes, nem csak a vonalaidnak, de az egészségednek is búcsút inthetsz.

Girls in bikini sunbathing at the beach, Image: 253429403, License: Royalty-free, Restrictions: , Model Release: yes, Credit line: Profimedia, Wavebreak

Igyál sokat

Persze ne cukros üdítőket, energiaitalt, de még a gyümölcsleveket is hanyagold. A tiszta víz semmi mással nem pótolható. Hiába várod, hogy beinduljon a fogyás, és tested változása, ha nem iszol megfelelő mennyiségű és minőségű folyadékot. A két liter nagyon minimum mennyiségű, főleg, ha vízhajtó, koffeintartalmú italokat is elszeretettel is fogyasztasz. Hidd el, hozzá lehet szokni, és egy idő után tested igényelni is fogja a sok folyadékot.

Irtsd a narancsbőrt

Szuper, ha elérted a formás és feleslegtől mentes álompopsit, ám mit sem ér, ha a gödröcskék ott csúfolkodnak rajta. Ez persze hajlam kérdése is, nem feltétlenül a testsúllyal egyenes arányban alakul ki. Viszont nagyon sok mindent tehetünk az eltüntetéséért. Mivel a narancsbőr tulajdonképpen felhalmozódott méreganyag, ezért hatásosak lehetnek a méregtelenítő kúrák. Emellett a már említett folyadékfogyasztás, narancsbőr elleni krémek, szivacsok, masszázsok is eredményhez vezetnek.

Fotó: Profimedia – Red Dot


További cikkeink a témában

bicikliegészség

Így biciklizz helyesen és biztonságosan

Írta:
tegnap 0 0

Legyen szó mindennapos használatról vagy hétvégi időtöltésről, jó időben sokan pattannak biciklire. Mint minden mozgás esetében, kerékpározáskor is fontos, hogy ügyeljünk az ízületeink épségére. Sokan nem tudják, de mindez legfőképp a helyes bicikliválasztáson, illetve az ülés, a kormány és a nyereg megfelelő beállításain múlik.

aktivitásenergia

6 ok, amiért megéri sétálni

Írta:
3 napja 0 0

Igen, tudjuk, hogy a rendszeres séta segít a fogyásban, és csökkenti a szívbetegségek és a cukorbetegség kialakulásának kockázatát. Ennek a mozgásformának azonban több olyan azonnal érezhető, áldásos hatása is van, amelyre nem igazán gondoltunk eddig. Íme, 6 dolog, amiért érdemes most rögtön elindulnod sétálni!