Töltődj fel energiával a deepWork segítségével!

deepworkedzésfogyásjógamozgássporttréning
0 0

Írta: and

Ha igazán intenzív, pörgős edzésre vágysz, amely kimozdít a komfortzónádból, és

Ha igazán intenzív, pörgős edzésre vágysz, amely kimozdít a komfortzónádból, és feltölt energiával, akkor a deepWork-öt neked találták ki. Ez az egyedülálló edzés egyszerre feszíti meg és lazítja el az izmokat. Különböző mozgásformákra építkezik, mégis könnyen követhető, mivel koreográfiamentes gyakorlatsorokká alakítja azokat. A testet egységben kezeli, így a tréning nem szabdalódik külön izomcsoportokra. Sőt, a célja, hogy az adott gyakorlatba minél több izom kapcsolódjon be. Senki számára nem lehet unalmas, hiszen kardió-, erő-, dinamikus- és statikus gyakorlatok változnak benne. 

Alapja az öt elem, azaz a föld, a fa, a tűz, a víz és a fém, amelyek végigkísérik az összes gyakorlatot, és gondoskodnak arról, hogy az edzés végén mindenki feltöltődjön energiával, annak ellenére, hogy maga az edzés kiemelten intenzív. „Nem egy könnyű edzés – ismeri el Erdő-Bálint Zsuzsi, oktató –, de önmagunkért mindig megéri keményen dolgozni. Megtanít arra, hogy valójában milyen erős és kitartó vagy.” A deepWork-öt napjaink életviteléhez igazították, létrehozva egy olyan mozgásformát, amely során a maximumot tudjuk kihozni magunkból, mégse von el energiát tőlünk, hanem rengeteget ad.

deepwork2.jpg ()

Hogyan is zajlik egy edzés? Az óra eleje ráhangolódással kezdődik, meditatív zenére. A közel 10 perces „bemelegítés” után egyszer csak megszólal a lüktető deep house zene, és kezdetét veszi az intenzív testmozgás. A kardió és erősítő gyakorlatok váltakoztatása gondoskodik arról, hogy az egész testünket hatékonyan megdolgoztassuk. A gyakorlatok (pl. guggolások, csavarások, hajlások, szökkenések, running) egyszerűek, mégis időről időre kihívást jelentenek. A zene azonban sodor magával, a végletekig fokozza a teljesítményt, miközben a nap során felgyülemlett feszültségtől teljesen megszabadít. A flow élményt a mozdulatok folyamatossága szolgáltatja. Fontos, hogy miután elsajátítottad a gyakorlatokat, ne a többieket kövesd, hanem a saját légzésed ritmusára dolgozz. A teljesítményt az utolsó 4 intenzív perccel fokozhatod olyan magasságokig, amelyekről nem is gondoltad, hogy léteznek. Ebben a részben az óra során már korábban megismert 4 gyakorlat elvégzése történik 1-1 percig. Az óra végén visszaáll a pulzus a nyugalmi tartományba, nyújtással és meditációval záródik az edzés.

A deepWork-öt nemtől, kortól és fittségi állapottól függetlenül mindenkinek ajánljuk, aki egy igazán hatékony tréninget keres. A gyakorlatok többszintűek: választhatod a könnyebb verziót, ha kezdő vagy, de extra ugrást is beletehetsz, amennyiben több kihívásra vágysz. Az ismétlésszám az egyéni tempó függvénye: annyi, amennyi a rendelkezésre álló időbe belefér. 

Érdemes rendszeresen végezni, a hatás garantáltan nem marad el. Egyben remek zsírégető, alakformáló, erősítő és állóképesség fejlesztő. Stabilizálja és erősíti a törzsizmokat, így ülő életmódot folytatóknak kifejezetten ajánlott.

A deepWork edzésben sajátosan egyesül a fizikai és a mentális jótékony hatás. Nemcsak abban segít, hogy szép alakod és nagyszerű kondíciód legyen; határaidat feszegetve legyőzheted a korlátaidat, amelyet az élet minden területére magaddal vihetsz útravalóul.


További cikkeink a témában

bicikliegészség

Így biciklizz helyesen és biztonságosan

Írta:
18 órája 0 0

Legyen szó mindennapos használatról vagy hétvégi időtöltésről, jó időben sokan pattannak biciklire. Mint minden mozgás esetében, kerékpározáskor is fontos, hogy ügyeljünk az ízületeink épségére. Sokan nem tudják, de mindez legfőképp a helyes bicikliválasztáson, illetve az ülés, a kormány és a nyereg megfelelő beállításain múlik.

aktivitásenergia

6 ok, amiért megéri sétálni

Írta:
2 napja 0 0

Igen, tudjuk, hogy a rendszeres séta segít a fogyásban, és csökkenti a szívbetegségek és a cukorbetegség kialakulásának kockázatát. Ennek a mozgásformának azonban több olyan azonnal érezhető, áldásos hatása is van, amelyre nem igazán gondoltunk eddig. Íme, 6 dolog, amiért érdemes most rögtön elindulnod sétálni!