Főoldal > mozgas > Formás combok pofonegyszerűen

Formás combok pofonegyszerűen

combmozgássportzsírégetés
0 0

Írta: and

Kitörésből felállás Állj széles harántterpeszbe, hajlítsd be az elöl lévő térdedet annyira, hogy a kezed leérjen a talajra, a mellkasod pedig a combodon nyugodjon. Ebből a pozícióból állj fel úgy, hogy a hátul lévő lábadat a másik mellé zárod, majd helyezkedj vissza a kiinduló helyzetbe. Mindkét lábbal végezd el a gyakorlatot. Guggolás váltott térdhúzással Állj […]

0025095_1.jpg ()Kitörésből felállás

Állj széles harántterpeszbe, hajlítsd be az elöl lévő térdedet annyira, hogy a kezed leérjen a talajra, a mellkasod pedig a combodon nyugodjon. Ebből a pozícióból állj fel úgy, hogy a hátul lévő lábadat a másik mellé zárod, majd helyezkedj vissza a kiinduló helyzetbe. Mindkét lábbal végezd el a gyakorlatot.

Guggolás váltott térdhúzással

Állj vállszélességű terpeszbe, a kezedet tedd csípőre. Térdhajlítással engedd hátra, guggolásba a csípődet úgy, hogy a combod párhuzamos legyen a talajjal. Majd egyenesedj fel és ezzel egyidejűleg húzd fel magasra váltva az egyik, majd a másik térded. Nehezítheted a feladatot, ha kézisúlyzót vagy lábsúlyt használsz.

Nyújtott lábemelés támaszban

Fekvőtámasz helyzetben támaszkodj meg a kezeddel egy padon vagy az ágy szélén, a lábad a talajon legyen. A hátadat tartsd egyenesen. A jobb térdedet kicsit hajlítsd be, a bal lábadat nyújtva emeld meg, amíg vízszintes nem lesz, majd lassan engedd vissza. Fontos, hogy a lábfejedet feszítsd vissza, a csípőd pedig végig párhuzamos legyen a talajjal. Mindkét lábbal végezd el a feladatot.

A témáról bővebben a Wellness magazin májusi számában olvashatsz a 14 napos Bikini-program keretében!


További cikkeink a témában

Kövess Facebook-on!
X