Mínusz 5 kiló úszással? – A szakértő válaszol

fogyásúszászsírégetés
0 0

Írta:

“Kedves Kinga! Azt szeretném megkérdezni, hogy lehet-e az úszással formálni az alakot (has, fenék, comb) és ha igen hogyan, milyen fajta úszást kell végezni és hetente hány alkalommal (reggel vagy este) kell edzeni? Súlyfeleslegem van, kb. 5-10 kg-ot szeretnék leadni (5 hetem van rá,hogy látszódjon vmi), de nem a kg számit hanem a méret. Vajon sikerülhet […]

“Kedves Kinga!

Azt szeretném megkérdezni, hogy lehet-e az úszással formálni az alakot (has, fenék, comb) és ha igen hogyan, milyen fajta úszást kell végezni és hetente hány alkalommal (reggel vagy este) kell edzeni? Súlyfeleslegem van, kb. 5-10 kg-ot szeretnék leadni (5 hetem van rá,hogy látszódjon vmi), de nem a kg számit hanem a méret. Vajon sikerülhet fogynom úszással és mellette tornával? Előre is köszönöm szépen válaszát, remélem tud segiteni nekem!

Üdvözlettel

Barbara”

Kedves Barbara!

Ha heti 4x 60 percet kemény tempóban (főleg gyorsúszásban) úszol, annak nagyon jó alakformáló hatása lesz. Az 5 hét nagyon kevés az említett súly leadásához – én 3 hónapot adnék, természetesen diéta mellett.

Sok sikert!

Kinga

Miért jó úszni?
–  Megmozgatja a tested szinte minden izmát, és mivel a víznek nagy az ellenállása, ezért a vízben végzett mozgások erőteljesen fejlesztik az izomerőt, az állóképességet és a keringési rendszert is.
– Az úszásnak az izmokra és csontokra gyakorolt hatása is igen kedvező: egyenletesen és kíméletesen terheli az ízületeket. Ezért alkalmazzák szívesen az úszás mozgásrendszerét a sérülések utáni rehabilitációban.  
– Úszás közben a fokozott légzés miatt hosszútávon nő a tüdő kapacitása és teljesítőképessége.

Képek forrása: Profimédia


További cikkeink a témában

bicikliegészség

Így biciklizz helyesen és biztonságosan

Írta:
4 napja 0 0

Legyen szó mindennapos használatról vagy hétvégi időtöltésről, jó időben sokan pattannak biciklire. Mint minden mozgás esetében, kerékpározáskor is fontos, hogy ügyeljünk az ízületeink épségére. Sokan nem tudják, de mindez legfőképp a helyes bicikliválasztáson, illetve az ülés, a kormány és a nyereg megfelelő beállításain múlik.

aktivitásenergia

6 ok, amiért megéri sétálni

Írta:
6 napja 0 0

Igen, tudjuk, hogy a rendszeres séta segít a fogyásban, és csökkenti a szívbetegségek és a cukorbetegség kialakulásának kockázatát. Ennek a mozgásformának azonban több olyan azonnal érezhető, áldásos hatása is van, amelyre nem igazán gondoltunk eddig. Íme, 6 dolog, amiért érdemes most rögtön elindulnod sétálni!