Vastag a combom, mit tegyek? – A személyi edző válaszol

combhízásmozgászsírégetés
0 0

Írta:

“Szeretnék segítséget kérni abban, hogyan tudnám “vékonyítani”, szálkásítani a combomat. Az elmúlt 1 évben feljött rám kb.6 kg, ami súlyban és centiben is látszik elsősorban a combomon. Aerobikra járok, de azt hallottam, hogy az is erősít. Az az érdekes,hogy korábban jártam kondi terembe és nem változott a súlyom. Az étkezésemen is változtatni kellene, de tőled azt szeretném […]

“Szeretnék segítséget kérni abban, hogyan tudnám “vékonyítani”, szálkásítani a combomat. Az elmúlt 1 évben feljött rám kb.6 kg, ami súlyban és centiben is látszik elsősorban a combomon.

0016767_1.jpg ()

Aerobikra járok, de azt hallottam, hogy az is erősít. Az az érdekes,hogy korábban jártam kondi terembe és nem változott a súlyom. Az étkezésemen is változtatni kellene, de tőled azt szeretném megtudni, hogy milyen mozgásforma az, ami kimondottan vékonyítja a combot és nem erősíti. Milyen gyakorisággal végezzem a gyakorlatokat, illetve mennyi idő múlva kell látszódnia az eredménynek, ha mindent becsületesen csinálok?
Köszönöm a válaszodat is!

Dimike22″

Kedves Dimike!

Látványos eredményt diéta nélkül nem fogsz elérni!

  • Heti 3-4×60 perc edzés kell az anyagcsere gyorsításához.
  • Ha kis súllyal, de sok ismétlést végzel egy-egy gyakorlatból, szálkásodni fogsz.
  • A legideálisabb ha a pulzusod a maximális pulzus (220-életkor) 60-70%-án tartod edzés alatt.

Ne feleddd: Ha eddig nem mozogtál rendszeresen, fél évedbe is beletelhet a látványos változás.

Képek forrása: Profimédia

 


További cikkeink a témában