Karcsúsító tippek, ha hízásra vagy hajlamos!

edzéshízásmozgás
0 0

Írta:

Az elhízásnak számtalan oka lehet: a helytelen táplálkozás és a mozgásszegény életmód mellett a genetikai adottság is közrejátszhat a szaporodó kilók számában. Ilyenkor fokozottan kell figyelned arra, hogy milyen módszereket vetsz be annak érdekében, hogy elérd a kitűzött célt. Ha megfogadod tippjeinket, megtetted az első lépést az áhított siker felé. 1. tipp: Pörgesd fel az anyagcserédHa hajlamos vagy […]

Az elhízásnak számtalan oka lehet: a helytelen táplálkozás és a mozgásszegény életmód mellett a genetikai adottság is közrejátszhat a szaporodó kilók számában. Ilyenkor fokozottan kell figyelned arra, hogy milyen módszereket vetsz be annak érdekében, hogy elérd a kitűzött célt. Ha megfogadod tippjeinket, megtetted az első lépést az áhított siker felé.

0013673_1.jpg ()

1. tipp: Pörgesd fel az anyagcseréd
Ha hajlamos vagy a hízásra, akkor előfordulhat, hogy lassú az anyagcseréd. A programodba iktass be olyan mozgásformákat, amelyek a zsírégetés mellett segítik az anyagcserét is. Ha nincs időd edzőtermbe menni, akkor a szabadban sportolj!

  • Ha kis túlsúllyal küzedsz: reggelenként, hetente háromszor kocogj, bringázz vagy sétálj egy fél órát közepes tempóban.
  • Ha nagy túlsúllyal küzdesz: a futás helyett válaszd az intenzív sétát vagy gyaloglást emelkedőn fölfelé – fizikai állapodtól függően hetente kétszer. Ha szeretnéd a tempót vagy az időtartamot növelni, kérd ki szakember tanácsát! 

2. tipp: Használj fóliát
Kocogás, bringázás vagy intenzív séta közben tekerd be fóliával azt a testrészed, ahonnan fogyni szeretnél - a hő hatására fellazulhatnak a zsírsejtek és felgyorsíthatod a fogyást. 

3. tipp: Edzés megfelelő súlyokkal + kardiózz!
Ha edzőteremben edzel, figyelj arra, hogy közepes nehézségű súlyokkal dolgoztasd meg az izmaidat, kb.15-25 közötti ismétlésszámmal és kis pihenőidőkkel. Az edzésprogramot a végén egészítsd ki kardioprogrammal – ha kevés túlsúlyod van, válaszd a futógépet, ha túlsúlyos vagy, elliptikus tréneren dolgozz.


További cikkeink a témában

edzésizom

Ne félj a súlyzóktól, nyomjad!

Írta:
2 hete 0 0

Csinos hölgyek, nehéz súlyok – ma már egyáltalán nem szokatlan látvány, hogy a konditermekben nők emelgetik a több kilós vasakat. A kardió edzésforma helyett egyre több nő választja a súlyzós edzést a feszes, de nőiesen kerek, formás alak érdekében.