Heidi Klum három gyerek után is bombázó!

diétaHeidi Klumsztár
0 0

Írta:

A 35 éves topmodell és férje, a zenész Seal, ha akarnák, sem tagadhatnák le a boldogságukat. A pár jelenleg három gyermeket nevel – Heidi Leni nevű kislányát (az ő édesapja Flavio Briatore), valamint két közös kisfiukat, Henry Günthert és Johant. Az első gyermeke születése után Heidi rekordidő alatt szabadult meg a több mint 20 kilogrammos […]

A 35 éves topmodell és férje, a zenész Seal, ha akarnák, sem tagadhatnák le a boldogságukat. A pár jelenleg három gyermeket nevel – Heidi Leni nevű kislányát (az ő édesapja Flavio Briatore), valamint két közös kisfiukat, Henry Günthert és Johant. Az első gyermeke születése után Heidi rekordidő alatt szabadult meg a több mint 20 kilogrammos súlyfeleslegétől – a modell két hónappal a baba születése már a kifutón lejtett, néhány hónappal később pedig meztelen fotók is készültek róla. Szerencsés alkata ellenére Heidinek kemény diétára és rengeteg edzésre volt szüksége ahhoz, hogy a karcsúságát visszanyerje. Most megtudhatod, mi a gyönyörű modell titka!

Heidi karcsúságának titka

0013034_1.jpg ()

  • Heidi nagyon odafigyel arra, hogy mit eszik. Bár odavan a házias ízekért, az étrendjében főleg az alacsony szénhidrát- és magas fehérjetartalmú ételek kapnak helyet. A modell rengeteg salátát fogyaszt, a húsfélék közül pedig a halat és a csirkét részesíti előnyben. Heidi az étkezéseinek idejére is nagyon ügyel. Pontosan háromóránként eszik valamit – három fő- és két köztes étkezést tart – és naponta egyszer egy falatnyi nassolnivalót is engedélyez magának.
  • Annak ellenére, hogy a modell nem igazán szeret edzeni, tudja, hogy karcsúságának megőrzéséhez szüksége van a rendszeres testmozgásra. Trénere, David Kirsch tanácsait követve főleg kardió- és nyújtógyakorlatokat végez, hetente három-öt alkalommal. Az edzéseket Heidi nyújtással kezdi, ezt futás, ugrálás, vádli- és kargyakorlatok, majd fekvőtámaszok követik.
  • Heidi szerint bármelyik kismama karcsú maradhat, ha aktív életvitelt folytat. Ha nincs időd a rendszeres edzésre, már az is elegendő lehet, ha sokat ugrándozol, játszol és kirándulsz a gyerekekkel!

További cikkeink a témában

bicikliegészség

Így biciklizz helyesen és biztonságosan

Írta:
tegnapelőtt 0 0

Legyen szó mindennapos használatról vagy hétvégi időtöltésről, jó időben sokan pattannak biciklire. Mint minden mozgás esetében, kerékpározáskor is fontos, hogy ügyeljünk az ízületeink épségére. Sokan nem tudják, de mindez legfőképp a helyes bicikliválasztáson, illetve az ülés, a kormány és a nyereg megfelelő beállításain múlik.

aktivitásenergia

6 ok, amiért megéri sétálni

Írta:
3 napja 0 0

Igen, tudjuk, hogy a rendszeres séta segít a fogyásban, és csökkenti a szívbetegségek és a cukorbetegség kialakulásának kockázatát. Ennek a mozgásformának azonban több olyan azonnal érezhető, áldásos hatása is van, amelyre nem igazán gondoltunk eddig. Íme, 6 dolog, amiért érdemes most rögtön elindulnod sétálni!