Főoldal > mozgas > 5 napos edzésterv a jobb orgazmusért

5 napos edzésterv a jobb orgazmusért

mozgásorgazmusszex
0 0

Írta:

Ahhoz, hogy igazán élvezd a szeretkezést, nemcsak egy jó partnerre van szükséged. Azért, hogy a szeretkezés a gyönyörök forrása legyen, edzened kell az intim izmaidat is. A PC izomcsoport felelős a hüvely és húgycső körüli, méh és gátkörnyéki szervek felfüggesztéséért és feszességéért. Ezek az izmok szerepet játszanak az alhasi szervek optimális működésében is. Ha ezek az […]

Ahhoz, hogy igazán élvezd a szeretkezést, nemcsak egy jó partnerre van szükséged. Azért, hogy a szeretkezés a gyönyörök forrása legyen, edzened kell az intim izmaidat is. A PC izomcsoport felelős a hüvely és húgycső körüli, méh és gátkörnyéki szervek felfüggesztéséért és feszességéért. Ezek az izmok szerepet játszanak az alhasi szervek optimális működésében is. Ha ezek az izmaid gyengék, vagy tudatosan nem vagy képes megfeszíteni és elernyeszteni őket, vizelési, szexuális, szülési nehézségeid lehetnek. A legjobban úgy tudod behatárolni ezt az izomcsoportot, ha a vizelet távozását a has-, a láb- és a farizmok használata nélkül próbálod megállítani. Ha ez sikerült, akkor sikerrel jártál. A megfelelően működő PC-izmok nemcsak számodra varázsolják örömeteliév az együttlétet, de kedvesednek is kellemes meglepetésekben lehet része.

1. nap: Bemelegítés - Fedezd fel a PC-izmaidat! 

Az orgazmusért az ún. PC-izmok a felelősek. Ha rendszeresen edzed őket, jobban tudod majd kontrollálni, mikor jutsz el a csúcsra, ráadásul sokkal erőteljesebb érzésben lesz részed! Kezdd az 5 napos programot egy kis tréninggel:

  • Szorítsd össze az ágyékizmaidat, mintha a vizelést próbálnád visszatartani.
  • Tartsd megfeszítve 1-2 percig ezeket az izmokat, majd engedd el őket.
  • Minden nap szánj pár percet a gyakorlásra.

2. nap: Feszítő gyakorlat szívószállal

Vonulj el egy olyan szobába, ahol biztosan nem zavar senki. Feküdj le a földre vagy egy kemény matracra, és végezd el a következő gyakorlatot.

  • Lassan emelkedj fel hídba – Ha nem megy, maradhatsz a talajon is. 
  • Az egyik kezeddel tégy egy tiszta szívószálat a szeméremajkaid közé – pontosan úgy, mintha a szádba vennéd azt. 
  • Feszítsd meg az izmaidat, mintha befelé „szívnád” a szívószálat.
  • Tartsd meg a mozdulatot néhány másodpercig utána engedd el.
  • Hetente egyszer végezd el a gyakorlatot.

Mire figyelj?
Hídba csak akkor emelkedj fel, ha nem esik nehezedre a gyakorlat -  ha gerincproblémáid vannak, esetleg nem vagy elég edzett, akkor csak maradj hanyattfekve a talajon.

0013441_1.jpg ()

3. nap: Tanulj meg lélegezni! 

Fontos, hogy miközben edzed PC-izmaidat, helyesen lélegezz! Állj meztelenül a tükör elé, és lélegezz mélyeket! Ha helyesen veszed a levegőt, a vállad nem mozdul meg, csak a hasad emelkedik. Kilégzéskor az összes elhasznált levegőt préseld ki magadból, és koncentrálj a testedre – érezd, ahogy vaginád egy kicsit összehúzódik.

4. nap: Profi gyakorlat mindennapra  

Ha az eddigi gyakorlatokat lelkiismeretesen végigcsináltad, nincs más hátra, mint hogy ezt a speciális tornát beépítsd mindennapi menetrendedbe! A következő gyakorlatsor alig tart egy-két percig, mégis nagyon hatásos:

  • Húzd össze a PC-izmaidat, nyomd előre őket és tartsd meg a mozdulatot tíz másodpercig
  • Engedd el izmaidat, pihenj tíz másodpercig.
  • Ismételd meg ezt a gyakorlatsort legalább tízszer.

5. nap: A hatékonyság fokozására – gyors feszítőgyakorlatok

Ezek a gyors gyakorlatok hatékonyna erősítik az intim izmaidat – így nevetés, tüsszentés vagy köhögés esetén később sem lesznek vizeletvisszatartási problémáid. 

  • Emeld meg csípődet, és szorítsd össze PC-izmaidat.
  • Tartsd így egy másodpercig az izmokat, majd engedd el magad.
  • Pihenj 1-2  másodpercig, majd legalább tízszer ismételd meg ezt a gyakorlatsort.

Ne feledd: a gyakorlatok akkor lesznek igazán hatásosak, ha hetente többször szánsz időt a gyakorlásra.


További cikkeink a témában

Kövess Facebook-on!
X