Főoldal > mozgas > Tökéletes alak egyetlen gyakorlattal

Tökéletes alak egyetlen gyakorlattal

comberősítésfenékhátkarváll
0 0

Írta:

A fekvőtámaszról mindenkinek a rossz emlékű testnevelés órák jutnak az eszébe, pedig ezzel a gyakorlattal hatékonyan és egyszerűen lehet edzeni a váll, a kar és a hát izmait. Bizonyos változataiban – mint amelyet most ajánlunk neked – az egész törzset megdolgoztathatod. Így végezd a gyakorlatot: A gyakorlatot célszerű mindig az edzésprogramod végére beiktatni, amikor már […]

A fekvőtámaszról mindenkinek a rossz emlékű testnevelés órák jutnak az eszébe, pedig ezzel a gyakorlattal hatékonyan és egyszerűen lehet edzeni a váll, a kar és a hát izmait. Bizonyos változataiban – mint amelyet most ajánlunk neked – az egész törzset megdolgoztathatod.

Így végezd a gyakorlatot:

A gyakorlatot célszerű mindig az edzésprogramod végére beiktatni, amikor már minden izomcsoportot külön-külön megdolgoztattál!

  • Helyezkedj el a talajon a képen látható módon.
  • Feszítsd meg a has, a comb és a popsi izmait.
  • Tartsd meg ezt a pózt, ameddig csak tudod (javasolt időtartam kb. 1 perc)
  • Utána pihenj egy kicsit és kezdd előlről a gyakorlatot. Csinálj belőle két-három sorozatot.
  • A végén ne feledkezz el a nyújtásról.

0010561_1.jpg ()

 

Mire figyelj?

  • A legfontosabb, hogy a gyakorlat végzése közben a hátad végig legyen egyenes: ne homoríts és ne told ki a popsidat sem.  
  • Koncentrálj arra, hogy a tested minden izma megfeszüljön, különösen a kar, hát, has, popsi és a comb izmai.
  • A fejedet ne emeld fel és ne lógasd – végig a törzs meghosszabbítása legyen

0010561_2.jpg ()


További cikkeink a témában

Kövess Facebook-on!
X