Ettől tökéletes Heidi Klum teste!

#futnijóalakformálásedzésfutásHeidi Klumszépségsztárszupermodellzsírégetés
0 0

Írta:

A szupermodell tippjei kezdő és haladó futóknak is hasznosak lehetnek.

Heidi Klum 43 évesen, négy gyerkőc anyukájaként is igazi bombázó. Persze, mondhatnánk erre rögtön, hogy egy modell esetében ez nem is lehet másképp, hiszen neki „munkaköri kötelezettsége”, hogy mindig jól nézzen ki, de az tény, hogy rengeteget is tesz az álomalakért.

Amellett, hogy ügyel az egészséges és kiegyensúlyozott étrend betartására, Heidi a sportra is nagy hangsúlyt fektet. Kedvenc mozgásformái közt megtalálható a séta, a korcsolyázás, a tánc és a futás is. Ez utóbbi kapcsán korábban adott is néhány tippet, amelyek szerinte kezdőknek és haladóknak is hasznosak lehetnek – tegyél egy próbát, hátha neked is beválnak a szupermodell tanácsai!

1. Fuss edzőpartnerrel!

Nehezen kelsz fel a hétvégén? Szívesebben néznél inkább meséket az ágyban a gyerekekkel? Nos, Heidi is így volt ezzel, ezért amikor szombatra vagy vasárnapra is beütemezett egy-egy futást, előtte mindig megkérte a barátait, hogy menjenek vele. „Ha tudom, hogy várnak rám, egyszerűen muszáj felkelnem és elindulnom, így a sport nem marad el” – mondta.

2. Fogalmazd meg a céljaidat!

Ha most kezded, vagy újrakezded a futást, a modell szerint fontos, lásd, mennyit bírsz, ezután tűzz ki reális célokat. Például mondd azt magadnak, hogy az első nap csak egy kilométert teljesítesz, a második nap már egy körrel többet, és így tovább. Fokozatosan növeld a megtett méterek számát, ne akarj az első héten maratont futni, és tarts pihenőnapokat is.

3. Melegíts be futás előtt és nyújts le utána!

Sokan sajnáljuk az időt bemelegítésre, illetve a sportolás utáni levezető gyakorlatokra, pedig komoly sérüléseket kerülhetünk el, ha edzés előtt és után is megfelelően lenyújtunk – vallja Heidi is.

4. Lélegezz!

„Tudom, őrültségnek hangzik, de nekem mindig emlékeztetnem kell magam, hogy lélegezzek. Amikor ugyanis keményen edzek vagy dolgozom, hajlamos vagyok visszatartani a lélegzetem. A helyes légzésre máig figyelnem kell, de amikor be tudom tartani, akkor érzem a különbséget és azt is, hogy ez mennyit segít” – mondta korábban a híres modell.

5. Motiváld magad!

Persze vannak napok, amikor az orrunkat sem akarjuk kidugni a lakásból, nem hogy sportolni. Heidi szerint ilyenkor válik kulcsfontosságúvá az, hogyan tudjuk motiválni saját magunkat. Neki például sokat segítenek a szép edzőcuccok (tervezett is egy kollekciót a New Balance-szal – a szerk.), a kedvenc zenéi, vagy a kedvenc futóútvonala, ami New Yorkban a Westside Highway-n, konkrétan a Hudson folyó mellett húzódik. „Nem mellékesen óriási motivációt jelent az is, hogy egy Starbucks van az út végén” – tette hozzá mosolyogva.

Fotó: Glamour, Daily Mail

Fuss te is, csatlakozz Futni jó, fuss velünk te is! #futnijó eseményünkhöz, és kövesd az 5 vagy 10 kilométeres távokra felkészítő edzésprogramjainkat! 

 


További cikkeink a témában