Szuperételek, amiktől tökéletes lesz a feneked!

#kerekpopsiedzésfehérjefenékizomkerek fenékpopsitáplálkozászöldség
0 0

Írta:

Azt hiszed, a fenekedet nem tudod alakítgatni? Csak figyelj! Ha a következő ételeket eszed, nyárra neked lesz a legtutibb popsid!

Először is jobb, ha tudod: csak ezektől kajáktól NEM lesz szexi, kerek feneked! Viszont kitűnő alapot adnak ahhoz, hogy a már előzőleg bemutatott kemény és hatásos fenékerősítő gyakorlatok után még keményebb legyen a popsid!

Hogy miért is lehetséges ez? A fenék egy hatalmas izom, amit ha kellően megdolgoztatunk, keményedni, erősödni és nagyobbodni fog – tehát, ugyanaz a szabály érvényes rá, mint a bicepszre, a tricepszre és a többi izomra! Csak az edzéstől azonban nem sokat fog változni a testünk, ezért az egészséges étkezésre is fókuszálni kell.

A tökéletes izom-, vagyis fenékerősítő ételekben kellő mennyiségű energia/kalória van; kevés bennük a cukor, viszont annál több bennük a fehérje és a zsír.

Nem érdemes csalnod! A szakértők szerint a bomba alak titka mindössze 20% testedzés – a maradék 80% viszont CSAK az egészséges táplálkozás! A csokit, a chipset és a gyorskajákat tehát gyorsan felejtsd el!

Proteinek

A fehérjék alapvető táplálkozási elemek, ha jobb alakod szeretnénk! Tévedés, hogy csak a testépítők fogyasztják! Lényegében minden embernek több fehérjét kellene fogyasztania: sokkal több erőnk, izmunk és jobb kondíciónk lenne, ha a mindennapi táplálkozásba aktívan belevonnánk a fehérjéket!

A tojás, a csirkemell, a pulyka, a steak, a lazac, a halfélék, a túró, babfélék, a szójafélék és még a zöldséges hamburger is mind sok fehérjét tartalmaznak!

Tudtad? Az ideális proteinmennyiség 15-30 g egy étkezésnél.

56629784 - close up studio shot of a young sporty woman wearing her gym kit, holding a bowl of healthy salad

 

Szénhidrátok

Ha teljesen megvonod magadtól, nem lesz energiád, „elfogynak” az izmaid, gyenge és erőtlen leszel! Törekedj arra, hogy a szénhidrátot NE gyorsételeken és szaftos pizzákon keresztül vidd be a szervezetedbe!

A barna rizs, a quinoa, az édesburgonya, a magfélék és a gabonafélék, a kuszkusz, a teljes kiőrlésű péktermékek, és az alacsony cukortartalmú müzlik magas mennyiségű szénhidrátot tartalmaznak, ezért hosszú távon is sok energiát és pörgősebb anyagcserét biztosítanak neked!

Zsírok

Régi tévhit hogy „a zsír zsírt termel”! A zsír segít feldolgozni a bevitt kalóriákat, segít megtartani az ideális testsúlyod és a rendszeres fogyasztásával javulhat a kondíciót és az állóképességed is. Arról nem is beszélve, hogy „kiszűri” a gyomorba kerülő baktériumokat, tehát csupa jó dolgot csinál a szervezeteddel!

Az olajos halak, az extraszűz olívaolaj, a magfélék, a mogyóvaj (nem a cukros-csokis krém, hanem szigorúan csak mogyorót tartalmazó változat) és a mandulavaj mind tele vannak zsírral, ezért érdemes őket fogyasztanod!

Zöldségek

Megannyi pozitív tulajdonsága van a zöldségfogyasztásnak! A brokkoli, a spenót, a paradicsom, az uborka, a salátafélék stb. mind tele vannak antioxidánssal, értékes ásványi anyagokkal, valamint minden olyan értékes vitaminnal, ami segíthet a popsi növelésben!

A legjobb az, hogy zöldségfogyasztásban nincsen korlátozott mennyiség… annyit ehetsz belőle, amennyit csak akarsz!

Ahhoz tehát, hogy a nyárra kerek feneked legyen, nincsen más dolgod, mint kitartóan edzeni, és megtalálni a tökéletes egyensúlyt az egészséges étkezésben!

Fotó: 123RF

Csatlakoztál már a Kerek fenék kihíváshoz? Keresd az eseményt a Facebookon


További cikkeink a témában