Turbózd fel az ételeid fehérjetartalmát és fogyj!

diétafehérjefogyásizomizomépítésproteintáplálkozászsírégetés
0 0

Írta:

7 tuti ötlet, hogy felturbózd az ételeid fehérjetartalmát, ezzel erősítsd az izmaid és felgyorsítsd a fogyásod!

Az izomépítésnek és a zsírégetésnek a kulcsa egyaránt az elegendő fehérjebevitel, amelynek legjobb és legegyszerűbb módja a fehérjeporok fogyasztása. A jó minőségű termékek ugyanis tiszta és könnyen felszívódó fehérjét tartalmaznak. Nem kell testépítőnek lenni ahhoz, hogy rájöjjünk, mennyivel könnyebb így, mint csupán húsokból és tejtermékekből bevinni az ajánlott adagot. Unod már a turmixot? Szívesebben ennél valami proteinbombát? Adj egy új esélyt a kedvenc fehérjeporodnak, és élvezd kedvenc ételeid immáron extra fehérjetartalommal.

Zabkása

A napindító zabkása nagy népszerűségnek örvend az egészségesen táplálkozók körében, amit ezentúl egy evőkanál fehérjével is gazdagíts. A zab gazdag rostban és fontos tápanyagokban, de szükségük van egy kis fehérje hozzáadására, hogy még komplexebb étkezéssé váljon. Nyáron pedig jöhetnek a tetejére a finomabbnál finomabb szezonális gyümölcsök.

Palacsinta

Kényeztető, de egészséges hétvégi reggelire vágysz? Nincs is jobb, mint a fehérjés palacsinta banánnal és cukormentes mogyoróvajjal. A palacsinta tésztájához használhatsz tönköly- vagy zablisztet, illetve szénhidrátszegény kész port is.

16252217 - a young woman holding and showing at waffle, indoor

Latte

Mit szólnál, ha kedvenc zsírégető koffeines italod izomépítő fehérjével is felturbózhatnád? Ha eddig neked is a reggelid tartalmazta a legkevesebb fehérjét, itt az ideje, hogy kipróbáld. Vaníliás fehérjeporral a legfinomabb, de a mogyorós ízváltozatot is kifejezetten ajánljuk erre a célra. Garantáltan olcsóbb, finomabb, kalóriaszegényebb és egészségesebb, mint a kávézók szirupos termékei.

Zöldségleves

Szereted a leveseket alacsony kalóriatartalmúk miatt, de úgy érzed, nincs bennük elég tápanyag? Dobd fel a kedvenc zöldséglevesed ízesítetlen fehérjeporral és csirkemellel. A fehérjeport csak főzés után keverd bele, mert a magas hőmérsékleten történő elkészítés hatására veszít tápértékéből. A csomósódás elkerülése érdekében először keverd össze kis mennyiségű forró vízzel, majd óvatosan add a már kész leveshez.

Tészta

A tészta a pizza mellett a leggyakoribb, amit a fogyókúra idején elhagyunk, és ami valljuk be, a legjobban is hiányzik. Többé nem kell sanyargatnod magad, kapható már fehérjés tészta a boltokban, de a paradicsomos tésztaszószhoz is keverhetsz utólag egy evőkanál natúr fehérjeport, amit teljes kiőrlésű tésztádra pakolhatsz. Zsírtartalma miatt a sajtot inkább hagyd le a tetejéről.

Jégkrém

Nyáron mindennél jobban vágysz egy kis fagyira, de az alakod érdekében messzire kerülöd? Nem kell lemondanod a finom hűsítőről, készítsd házilag cukormentes mandulatejből, kakaóporból és sütikrémes fehérjeporból. Edzés után nyugodtan falatozhatod, akár a kanapén ücsörögve is.

Muffin

Édesszájú vagy, és imádsz gyorsan elkészíthető muffint sütni? Akkor növeld kedvenc sütid fehérjetartalmát! A hozzávalókon nem kell változtatnod, sőt az ízekkel is bátran kísérletezhetsz a különféle fehérjeporokkal. A banános muffinhoz próbáld ki a mogyorókrémes fehérjeport, míg a mákos sütihez a citromos változatot ajánljuk. Ne feledd, hogy a fehérjepor egyáltalán nem liszthelyettesítő, így a megszokott hozzávalók mennyiségét ne csökkentsd a pluszban hozzáadott protein miatt.

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában

diétafogyás

Műanyag ételek: ezeket soha ne edd!

Írta:
2 napja 0 0

A kész, félkész, porból készült ételekről már tudjuk, mennyire egészségtelenek, hiszen természetes összetevőket alig tartalmaznak. De van néhány olyan élelmiszer, amelyekről nem is gondolnánk, hogy valójában műanyagok, és semmi közük ahhoz, amit mi valójában fogyasztani szeretnénk.