Így dobd le az úszógumid 14 nap alatt!

diétaétkezésfogyáshashízáskilótáplálkozástesttestsúlyzsírpárna
0 0

Írta:

Unod a zsírpárnákat a hasadon? Megszabadulnál az úszógumidtól? Adunk pár tippet, hogyan csináld hatékonyan!

„Minden évben hónapokig éhezem, aztán tavasszal az egész visszajön rám.” Ismerős szituáció? Persze a géneknek nagyon fontos szerepe van ebben a kérdésben. Nagyon fiatal tudományág foglalkozik azzal, hogy hogyan tudjuk a géneket kikapcsolni és a fogyást automatikussá tenni.

Mi lenne, ha azt mondanánk, hogy nem kell hónapokig éhezni? Mi lenne, ha mindössze 14 nap kellene a látványos eredményhez?

Az alábbi néhány tanács segíti az egészséges bélrendszer megőrzését, csökkenti a gyulladást, fokozza a zsírégetést, különösen a hasi területeken.

Tégy egy gyors sétát még reggeli előtt!

Ez a könnyed délelőtti program két úton segít. Egy tanulmány szerint, ha 8 és dél közötti napfény ér minket, az csökkenti a hízás mértékét, függetlenül az életkortól, aktivitástól és kalóriabeviteltől. A kutatók szerint a reggeli napfény beindítja az anyagcserét és ezzel felülírja a géneket. Az étkezés nélküli kalóriaégetés pedig azt jelenti, hogy eleve a zsírraktárból égetsz, ahelyett, hogy az elfogyasztott kalóriát égetnéd el. A testmozgás pedig a szív egészségességét is segíti.

Kezdj zabbal!

Főzz egy adag zabpelyhet és tégy hozzá némi gyümölcsöt! Miért olyan változatos ez a kombináció? Ez az együttes biztosítja a nem oldódó zsírokat, melyek segítik csökkenteni a koleszterinszintet, és táplálják az egészséges baktériumokat a bélben. Egy vizsgálat során megállapították, hogy azok, akik kiegészítették nem oldódó rostokkal, azoknál magasabb volt a ghrelin hormon szintje. Ez a hormon pedig fontos szerephez jut az éhségérzet szabályozásában.

Válassz piros gyümölcsöt a zöld helyett!

Ez azt jelenti, hogy a piros gyümölcs a zöld felett áll. A piros gyümölcsök segítenek megnyugtatni a zsírt tároló géneket, mivel különösen magas a flavonoidok szintje ezekben. Tény, hogy az olyan vörös húsú gyümölcsök, mint például a szilva, magas fenolos vegyülettel rendelkezik, ez pedig a zsír géneket modulálja.

14nap2.jpg ()

Csinálj egy kis guacamole-t!

Az avokádónak dupla negatív hatása van a hasi zsírral szemben. Először is, az avokádó tele van szívbarát telített zsírsavakkal. Egy kísérlet során azok, akik ettek egy fél friss avokádót az ebéd során, 40%-kal kevesebbet ettek és órákkal később is kevésbé voltak éhesek. Másodszor pedig, az avokádóban lévő telített zsírsavak, úgy tűnik, megakadályozzák a hasi zsír elraktározódását.

Igyál vegán fehérjét!

A fehérje turmixok fogyasztása remek módja egy édes és egészséges nasinak. De a legtöbb ilyen készen kapható por tele van kimondhatatlan összetevőkkel, melyek felfúvódást okoznak. A nagy dózisú tejsavó pedig gyulladást okozhat a bélben és erősítheti a puffadást is. Próbáld ki a vegán fehérjeturmixokat, így élvezheted az édes finomság által nyújtotta előnyöket a puffadás nélkül.

Aktiváld magad tojással!

A tojás az univerzum egyik legsokoldalúbb tápláléka. Első számú forrása az úgynevezett kolinnak. A kolin megtalálható még a sovány húsokban, tengeri ételekben és kelkáposztában. Ez az anyag meggátolja a szervezet máj körüli zsírraktározását. Főtt tojás reggelire édesburgonyával és vagdalttal kiváló választás lehet.

Keverj egy mágikus elixírt!

Kezdd a napot egy nagy kancsó „gyógyvízzel”! Ez olyan vizet jelent, amibe bele van szeletelve citrom, narancs vagy grapefruit. Kortyolgatva idd meg, összesen 8 pohárral naponta! A citrusfélék tele vannak antioxidánssal és a héjuk gazdag olyan vegyületekben, amik segítik a májenzimeket a méreganyagok tisztításában.

Fotó: Profimedia – Red Dot


További cikkeink a témában