5 étel a lapos hasért

ételhashasizompuffadástáplálkozás
0 0

Írta:

Ha szeretnél kettős csapást mérni a hasadra, azaz rendszeresen csinálod a hasizom-gyakorlatokat, és a célodnak megfelelően étkezel, nem kell kendőkbe bugyolálnod magad a strandon.

 

Szüntesd meg a cukor és a feldolgozott szénhidrátok fogyasztását, válaszd inkább a zsírégető élelmiszereket! Lássuk, melyek segítenek lapossá varázsolni a hasadat!

1. Zabpehely

Ha kevesebbet eszel, az valóban segít a fogyásban, de soha ne hagyj ki komplett étkezéseket, különösen érvényes ez reggel. Egy egészséges reggeli berobbantja az anyagcserédet, szabályozza a vércukorszintedet, és megadja neked az ebédig szükséges energiát. A rostokban gazdag zabpehely nagyszerű reggelire, mert feltölt és már nem fogod kívánni az egészségtelenebb bagettet vagy muffint.

2. Áfonya

A kutatások kimutatták, hogy az áfonyában gazdag étrend csökkentheti a hasi zsírt. Akkor is, ha a fagyasztott változatát tartod otthon. Isteni zsírégető turmixokat készíthetsz belőle!

3. Mandula

A szakértők szerint az egyszeresen telített zsírokban van a titkos összetevő, amely segít elégetni a hason lerakódó zsírt. A mandula kiváló forrása ezeknek a zsíroknak, ráadásul a növényi fehérjéknek és rostoknak köszönhetően segít megfékezni a sóvárgást is. Szintén isteni a turmixokban is, próbáld ki banánnal és bogyós gyümölcsökkel!

afonya2.jpg ()

4. Lazac

A zsírban sült, kalóriadús élelmiszerek fogyasztásának csökkentése elengedhetetlen, ha lapos hasat szeretnél. A sovány fehérjék, mint a hal, a tofu vagy a pulykahús rengeteg energiát adnak, az emésztés során mégis több kalóriát égetnek el. Amikor kiválasztod az ebédre szánt halat, dönts a lazac vagy a tonhal mellett, mert mindkettő gazdag omega-3 zsírsavakban, amelyek csökkentik a szervezetedben lévő gyulladást, és segítenek szabályozni a hormonokat.

5. Saláta

A zöld ételek, mint a római saláta, a spenót, a kelkáposzta, nem csak azért kitűnőek számodra, mert vitaminokkal és ásványi anyagokkal vannak tele, de alacsony a kalóriatartalmuk is. Plusz dúskálnak rostokban, amelyek megakadályozzák a has puffadását. Készíts magadnak egy nagy tál salátát ebédre, egész délután tele leszel tőle! De az is jó ötlet, ha megeszel egy kisebb adag salátát vacsora előtt, így kevesebbet eszel majd a főételből.


További cikkeink a témában