Főoldal > dieta > 6 tipp, hogyan fogyj a vonzás törvényével

6 tipp, hogyan fogyj a vonzás törvényével

diétafogyókúravonzás
0 0

Írta: and

Talán furcsa lesz a hasonlat, de a fogyókúrád megtervezéséhez úgy fogj hozzá, mintha csak főzésnek vagy a gardróbod felfrissítésének kezdenél neki. Egy kicsit ebből, abból is. Ám az sokszor csak menetközben derül ki, hogy a választott kombináció – gondoljunk csak egy receptre, vagy egy ruha összeállításra – illik-e hozzád. Ha fogyni szeretnél, három biztos alappillérre […]

Talán furcsa lesz a hasonlat, de a fogyókúrád megtervezéséhez úgy fogj hozzá, mintha csak főzésnek vagy a gardróbod felfrissítésének kezdenél neki. Egy kicsit ebből, abból is. Ám az sokszor csak menetközben derül ki, hogy a választott kombináció – gondoljunk csak egy receptre, vagy egy ruha összeállításra – illik-e hozzád.

Ha fogyni szeretnél, három biztos alappillérre támaszkodhatsz: a tudatos táplálkozásra, a rendszeres testmozgásra és a lelki egyensúlyod megteremetésére, amelybe az önmotiválás, a megfelelő mennyiségű pihenés és az akadályokkal való megküzdés épp úgy beletartozik.

Az alábbi praktikákat akkor is haszonnal építheted be, ha eddig kevésbé érdeklődtél a spirituális tanok iránt. Mindegy minek nevezed ezt a segítő technikát vagy elméletet, a lényeg, hogy a gondolataiddal és a viszonyulásoddal építhetsz és rombolhatsz is. Én most persze azt szeretném bemutatni neked, hogyan fordíthatod a hasznodra őket, ha változni/változtatni szeretnél.

1. Foglalkozz az előzményekkel!

Az elmúlt években sok fogyókúrázótól hallottam ezt a mondatot: „Észre sem vettem, hogy felszöktek a kilók.” Ez úgy hangzik, mintha a kilók gyarapítása egy különleges tudatállapotban történne. Pedig „csak” annyi történik, hogy elfelejtünk magunkkal törődni.

Ha néhány kiló felugrik, mindig érdemes elgondolkodni, milyen esemény következménye lehetett? Hogy jobban átlásd az összefüggéseket, érdemes felrajzolnod magadnak, mikor voltak jelentős súlykiugrásaid és ezeket milyen életesemények előzték meg!

vonzas2.jpg ()2. Akard igazán!

Végy elő papírt, és írd fel az öt legkiemelkedőbb vágyadat. Nincs fontossági sorrend!

Ezután vizsgáld meg, van-e valami köze bármelyiknek is az alakodhoz, a fogyáshoz?

Ha egyikhez sincs, akkor a fogyás nyilvánvalóan nem tartozik a legfőbb prioritásaid közé. Néha, amit mondunk („De jó lenne lefogyni!”), és amit valójában érzünk („Egy diéta csupa lemondás és kínszenvedés”), teljesen összezavarja a testünket. Az első óhaj pozitív rezgéseket, míg a valódi érzések (aggályok) negatív energiákat indítanak el, és a kettő szépen kioltja egymást, vagyis nem indulsz el semerre.

Ahhoz azonban, hogy sikerrel szabadulj meg a feleslegedtől, nem csak hogy nagyon akarnod kell, és el kell hinned, hogy méltó vagy az új, remekbeszabott alakodra, de sokat is kell gondolnod arra, milyenné szeretnél válni. Ez a kép olyan a fogyókúra során, mint egy jó vonalvezető. Segít a helyes úton maradni.

3. Lelkesedj minimum 16 másodpercig!

Milyen érzések hatalmasodnak el rajtad, ha a fogyásra gondolsz? A valóban lelkes ember élénk, izgatott és várakozó! A 16 másodperces gyakorlattal megtanulhatod megtartani a pozitív, lelkesítő gondolatokat. Nincs más dolgod, mint ennyi időn át gondolj a vágyadra és közben éld át a lelkesedést, a várakozást, az izgatottságot. Ilyenkor ugyanis pozitív energiát áramoltatsz, és bejutsz abba az érzésállapotba, mintha már megkaptad volna az adott dolgot. Ne feledd: csak amiatt akarunk dolgokat, ahogyan érezzük magunkat tőlük.

Gyakorolj minél többet, és jegyezd fel, mikor esett kimondottan nehezedre, valamint mikor ment könnyebben a gyakorlat!

4. Vállald a felelősséget!

A testedért te vagy a felelős, senki más! Nem a párod, a főnököd, nem is a párkapcsolatod vagy a munkád bűne, hogy nem vagy formában. Te döntöttél így – lehet, hogy nem tudatosan , de te alkottad meg a mostani alakodat. És ugyanezen az elven – alkati sajátosságaidhoz mérten – létrehozhatod a megálmodott formáidat is.

5. Tanulj meg átkapcsolni!

Ez a technika akkor jön különösen jól, amikor rosszul mennek a dolgaid. Felbosszantott valaki és szívesen enyhítenél a lelkeden egy kis csokival? Ilyenkor úgynevezett alacsony frekvenciára kerülsz, és benne ragadsz a nyomasztó élményben. Az átkapcsolásra többféle megoldás is kínálkozik:

– Gondolj valamire/valakire mély hálával, tisztelettel, szeretettel! Áraszd el őt megbecsüléssel, ez segít áthangolni a frekvenciád.

– Indítsd be a belső mosolyod! Ez persze nem azonos az erőltetett vigyorgással, inkább olyan, amikor valami kedves, szívmelengető jelenetnek vagy a szemtanúja.

– Vonulj el valahová, ahol egyedül lehetsz, és beszéld meg bosszúságod okát magaddal. Ez segít kibillenni a vacak helyzetből.

6. Kérj útmutatást az univerzumtól!

A vonzás törvénye szerint mindig azt kapjuk, amire koncentrálunk.

Ha mersz kérni, máris a vágyadra összpontosítasz. Akár egész kéréslistát is készíthetsz minden hét vagy hónap elején.

Időnként jól jönne egy „mester”, aki néhány bölcsességgel továbblendít minket a holtpontokról. Légy a saját mestered, és ha úgy érzed, szükséged van valamilyen felsőbb útmutatásra, egyszerűen kérj egy jelet az univerzumtól. Mondd el vagy írd le, mit szeretnél, és hogy erre vonatkozólag szükséged lenne egy kis iránymutatásra. Számíts rá, és hagyd, hogy az univerzum leszállítsa a választ!

Ha tovább gyakorolnál, hasznos olvasmány a témában: A vonzás hatalma munkafüzet (Édesvíz kiadó)

Szakértőnk önismereti-fogyókúrás blogja: http://sulyveszto.blog.hu


További cikkeink a témában

Kövess Facebook-on!
X