Katalin hercegnéről már leesik a nadrág

diétaegészségfogyáshercegnéKatalin hercegnéKate Middletonsoványság
0 0

Írta:

Legújabb ruhabakijai láthatóan soványságának tudhatók be.

Különböző rendezvényeken rendre megcsodálhatjuk Katalin hercegné szebbnél szebb szettjeit, amik mindig tökéletesen állnak vékony alakján. Persze ő is örül annak, ha nem kell szűk estélyi ruhákban és magassarkú cipellőkben feszengenie, hanem inkább kedvenc csizmái vagy bakancsai közül válogathat, amiket egy-egy szép kabáttal és kényelmes farmerrel párosíthat.

Éppen ez utóbbiak okozták legutóbbi ruhabakijait: az ok.co.uk arról ír, hogy Kate Middleton bizony rendszeresen rántja fel egy-egy mozdulattal a farmergatyáit nyilvános helyeken is. Ezek a – királyi családban egyértelműen ruhabakinak minősülő – pillanatok pedig arról árulkodnak, hogy bizony az utóbbi időben még vékonyabb lett, ezért a nadrágok lecsusszannak róla.

Ami a vonalait illeti, a hercegnő sokat tesz azért, hogy csinos és fitt maradjon, és ezt kicsit talán túlzásba is viszi. Nagyon figyel arra, mit eszik (és abból mennyit engedélyez magának), és rengeteget sportol.

Kedvenc mozgásformái között megtalálhatjuk a futást, a kerékpározást, az evezést, de a súlyzós gyakorlatokat és a teniszt is nagyon szereti. Kate gyermekkora óta úszik és gyephokizik, de akkor is lelkes, ha családjával, illetve most már leginkább férjével síelni mehet.

Várandósságai idején a súlyzós gyakorlatok és kimerítő kardiózás helyett kímélőbb mozgásformákra váltott, így például futás helyett nagyokat sétált kutyájával, Lupóval, miközben igyekezett befelé is figyelni, ami segítette a – szerintünk elengedhetetlen – lelki felkészülését az anyaságra.

Emellett állítólag felvett egy jógaoktatót, aki a kismamajóga alapjai mellett a meditáció világába is bevezette őt. A hercegné abban bízott, hogy terhessége végéig aktív kismama tud maradni, hiszen egyrészt nem akart ellustulni, másrészt nem is tudna sport nélkül élni.

Ami pedig az étrendjét illeti, mind az első, mind pedig a második terhessége során Katalin lazított kicsit szigorú étrendjén, és a sok sovány hús meg saláta mellett kedvenc édességeivel, csokis keksszel és gumimacikkal is kényeztette magát, ha ezekhez volt kedve. Mostanság viszont már mértéket tart, sőt, talán kicsit megint szigorúbb magával – azért az egészsége érdekében jó lenne, ha ezzel nem esne túlzásba.

Fotó: OK


További cikkeink a témában

alvásébredés

Így készülj fel az óraátállításra

Írta:
12 órája 0 0

A nyári időszámítás március 26-án, vasárnap kezdődik: az órákat hajnali 2-kor kell átállítani 3-ra. Áramot takarítunk meg, védjük a környezetet, délután tovább van világos, amíg viszont hozzá nem szokik a szervezetünk, rosszabb lehet a közérzetünk és fáradtabbak lehetünk. Kis odafigyeléssel azonban zökkenő mentesebbé tehetjük az átállást

egészségprogram

5 dolog, amit ki kell próbálnod idén tavasszal  

Írta:
13 órája 0 0

Miután túl vagyunk a karácsonyon és a szilveszteren, kiélveztük a hógolyózás és a síelés minden örömét, ideje bevallanunk, hogy már rendkívül unjuk a telet. De szerencsére vége: kinyílt az első hóvirág, a medvék is kidugták az orrukat a barlangjukból, így mi is lassan elkezdhetünk reménykedni. Félre a megszokott programokkal, 2017 a folyókról szól: összegyűjtöttünk öt programot, amit nem hagyhatunk ki idén tavasszal – ráadásul nem kell hozzá elköltenünk az egész havi fizetésünket sem.